ویرگول
ورودثبت نام
احسان ترابی
احسان ترابی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

امروز 13 تیرماه سال 1401

. یک پیراهن مشکی با برگ های سفید در حراجی واقع در هاشمیه چشمانم را گرفت. دوستم که همراهم بود متوجه علاقه من به پیراهن شد و آن را برایم خرید. ناگهان یادم آمد که چند روز قبل یک پیراهن زرشکی زیبا را به فردی هدیه داده بودم. خدایا بخاطر کانون کارما از تو سپاسگزارم.

. درست کردن ژله بیسکوئیتی با میوه موز و خامه صبحانه را به زیبایی یاد گرفتم و از بابت این یادگیری از روح جهان سپاسگزارم.

. یک ریش تراش فیلیپس خریدم که صورت را با نمره صفر می تراشد. یک حس عالی و بی نظیر از تمیزی.

. امروز سهم "افق" را در سود فروختم و ازین بابت که روح جهان من را لایق تجربه کردن ثروت افسانه ای می داند به خود می بالم.

معجزه امروز:


بعد از امتحان این هفته شبیه ساز کنکور سازمان سنجش، عرفان جان چند نفر از دوستانش را به بستنی دعوت کرد و مرا سرشار از شکرگزاری کرد چرا که معمولا پسرهای نسل امروز، در این سن علاقه ای به معرفی اولیای خود به دوستانشان را ندارند. این موضوع را نشانه ای از تربیت صحیح و لطف الهه آرامش دانم.

انگیزه من از نوشتن این مطالب توسعه دادن باور بخشایش و توسعه فرهنگ حمایت مالی از صاحبان استعداد و تفکر مثبت در جهان هستی است. باشد که در این راه به لطف قدرت برتر به کمال مطلق برسم.

آرامشستایشحال خوب
دولت عشق امد و من دولت پاینده شدم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید