ویرگول
ورودثبت نام
احسان ترابی
احسان ترابی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

امروز 26 خرداد سال 1401

این چه حرفی است که در عالم بالاست بهشت ............ هرکجا وقت خوشی روی دهد آنجاست بهشت.

خدای نازنینم! ای کارگردان قدرتمند! می دانم که برای هر انسانی نقشی زیبا نوشته ای و رسالت شخصی ما خوب و درست بازی کردن نقش هایمان در زندگی است. نمی دانم نقشم را چقدر خوب و بی نقص اجرا کرده ام فقط می دانم نقش سخت و مهمی را بر عهده من نهاده ای، تمام سعی ام برین است که آنقدر زیبا و هنرمندانه در نقشم فرو بروم که نتوانی سکوت کنی و با تمان قدرتت مرا تحسین کنی و برایم دست بزنی.

معجزه امروز:

من در دبیرستان جباریان مشهد که دقیقا سرکوچه منزلمان بود دیپلم ریاضی گرفتم معجزه اینجاست که حوزه امتحانات نهایی فرزندم هم در همین دبیرستان بود. بدون نیاز به گرفتن سرویس یا اتلاف وقت، پسرم روی همان صندلی نشست که من درس می خواندم . امروز حس عجیبی از آرامش، رهایی و آزادی سراسر وجود من را فرا گرفته است. ازین بابت از روح جهان سپاسگزارم.

انگیزه من از نوشتن این مطالب توسعه دادن باور بخشایش و توسعه فرهنگ حمایت مالی از صاحبان استعداد و تفکر مثبت در جهان هستی است. باشد که در این راه به لطف قدرت برتر به کمال مطلق برسم.

رهاییآزادی
دولت عشق امد و من دولت پاینده شدم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید