ویرگول
ورودثبت نام
گلنار
گلنار
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

راه حلی ساده برای خشکی چشم

خیلی از افرادی که مدت طولانی با کامپیوتر کار می کنند دچار خشکی چشم می شن و چشمشون می خاره، می سوزه و قرمز می شه. من هم مدت زیادی با خشکی چشم دست به گریبان بودم و مرتب از قطره ی اشک مصنوعی استفاده می کردم. اصلا هم نمی تونستم شب ها کار کنم.
یک دکتر چشم مهربون،‌ که اسمش رو هم می گم برای تشکر ازش، دکتر آقایی،‌ یک روش خیلی ساده و موثری رو به من یاد داد که سال هاست چشمای من رو درمان می کنه. البته انقدر حرف ساده ای بود که اولش من جدی نگرفتمش و کلی دکتر دیگه هم رفتم!

به من گفت هر وقت صورتت رو می شوری، با دستت ‌توی چشمت آب سرد بپاش. چند بار پشت هم باید آب بپاشی و اگر چشمت خشک باشه اوایلش می سوزه ولی بعد بهتر می شه.

پدرم هم خشکی چشم داشت و شکر خدا با این ترفند دیگه از قطره اشک مصنوعی بی نیاز شده. امیدوارم به درد شما هم بخوره

سلامتیخشکی چشمسوزش چشم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید