ویرگول
ورودثبت نام
Hanieh shahba
Hanieh shahba
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

دنياي ارام #پارت شصت

بند اول=به هيچ وجه حق خارج شدن از خانه را ندارم مگر با اجازه آقاي سعادت

بند دوم =تمام كارهاي منزل بر عهده ارام رادمهر ميباشد (منظور از منزل تمام خانه هاي اقاي سعادت شامل ميشود)

بند سوم =به مدت نامعلوم بايد صيغه اقاي سعادت باقي بمانيد

بند چهارم =حق ديدن خانواده در اين مدت نداريد

هر بند كه ميخواندم تاييدي بود بر سختي اينده ايي كه در انتظارم هست چاره چي هست مگر من در جايگاهي هستم كه حق اعتراض داشته باشم ،مگر من ميتوانم حرفي بزنم جز اينكه قبول كنم و امضا كنم سند بردگي ام را

من امضا كردم ،اقا پيمان هم امضا كردند خطبه صيغه نامه هم خوانده شد و الان رسما و شرعا زن موقت اش به حساب مي امدم

چه زود بزرگ شدم چه زود …

من=اگر اجازه بدهيد من رفع زحمت كنم

پيمان=الان ميتوني بري تا زماني كه مراسم برادرت تموم شد در ضمن من شكايت ام پس گرفتم و بعد مراسم برادرت ما با خانوداه ام يك خواستگاري صوري مياييم خونه تون واي به حال ات اونجا از اين شرايط حرفي بزني يا لخواهي مراسم خواستگاري كش اس بدهي اين حرفا مو به خانواده ات شير فهم كن حالا به سلامت

من =متوجه هستم ،خدا نگه دار

براي بار هزارم تحقيرم كرد ،براي بار هزارم تخيربم كرد نميدانم تاوان كدام گناه است سه تا نفس عميق كشيدم تا جلوي بغضام بگيريم به خودم گوش زد كردم اين كه چيزي نيست ارام خانم هنوز اول كاري اين خودت خوب ميدوني …

اقای سعادتمراسم برادرت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید