ویرگول
ورودثبت نام
Hanieh shahba
Hanieh shahba
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

دنياي ارام #پارت پنجاه وسه

پيمان=تو ميشي زن صيغه ايي من اما چون فاميل هاي ما از بي خدا بودن پدر شما خبر ندارن اعلام ميكنيم كه عقد كرديم ببين دختر خوب قند تو دلت اب نشه كه قرار زن بشي قرار داستان ليلي و مجنون اتفاق بيفته يا من عاشق چشم و ابروت بشوم نه از اين خبرا نيست ميخواهم غرور پدرت له كنم كه دخترش قراره بشه صيغه من

دوم اينكه ميشي كلفت خونه ام ميشوري و ميپري حتي نفس كشيدنت به من مربوط ميشه تا اين حد بگمت حتي حق ديدن خانواده ات هم نداري. نخوام نحسي كل زندگي ام بگيره مدت صيغه هم به خودم مربوط ميشه ،جز كلفت خونه ام بودن هيچ هيچ ارزشي ديگه برام نداري و نخواهي داشت

حس ميكردم ديگه وجود ندارم توي اين دنيا،حس ميكردم الان قرار بميرم اما زنده بودم و تمام تحقير ها ميشنيدم اين بود اميد توي ذهنم چاره ايي جز قبول نبود اما بايد فكر ميكردم

من=تا شب بهتون خبر ميدهم

پيمان=خوب فكرات بكن چون شرايط ام به صورت رسمي ثبت ميشوند ميخواهم بگم تا اين حد جدي ام

من =بله متوجه شدم ،خدانگه دار….

کلفت خونه‌امصیغهدنياي ارامپارت پنجاه و سه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید