ویرگول
ورودثبت نام
فرزانه
فرزانه
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

فک کنم قراره وضعیت بهتر بشه....

لازم بود یه تغییراتی ایجاد بشه.....من باید یه کارایی میکردم.... سعی کردم با تغییر دادن مکان زندگیم اون حالت یکنواختی و تنبلی رو که شرطی شدن مکانی تشدیدش میکرد رو تغییر بدم... خونه عمه جانم یه جای فوق العاده واسه برگشتن یه خودت وفک کردن درباره رفتاراته چون اونجا نت خوب خط نمیده و عمه هم به خاطر مرگ همسرش در سال پیش تنهاس... خلاصه واسه خلوت کردن با خودت یه جای عاااالیه ... بعد از سه روز پیش عمه بودن دیروز برگشتم خونه و برای ا,لین بار در سال جدید اتاق من یه تجربه جدید رو لمس کرد ..... بله درست حدس زدین... تمیزش کردم ... دکوراسیونش رو هم تغییر دادم...لباسام و کتبام الان فهمیدن که میتونن جاهای دیگه هم باشن قرار نیست همیشه کف اتاق منو فرش کنن.. لپ تابم فهمید همیشه لازم نیس روشن باشه و مث خر کار کنه بی استراحت....

هر روز صبح میخوام یه تایمی رو صرف این کنم که به تمیز بودن اتاقم رسیدگی کنم

کراش یه چیز عجیبیه... اخه چه دنیاییه اه... من کلا کراشام فقط دوماه مدت اثر دارن... بعدش از اون طرف متنفر میشم... یه جمله معروف داریم که میگه هیچ وقت روی شکست عشقی و کراشت کار نکن چون یه وقت بیهوده گذاشتنه... به اونایی اهمیت بده که میان جلو.... نه اونی که رفته و نه اونی که نیومده .... هیچ کدوم ارزش وقت گذاشتنو ندارن ???

و من میخوام الان هیچ رابطه ای نداشته باشم و فعلا فقط روی توسعه توانایی های فردیم کار کنم.... حالا یه جور میگم انگار هرروز دارن بهم پیشنهاد میدن.... نه بااباا هیچ خبری نیس...???

تغییردانشجودندانپزشکیکراشعمه
نوشتن منو لبریز از ذوق وشادی میکنه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید