ویرگول
ورودثبت نام
سید هادی منصوری راد
سید هادی منصوری راد
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

سید هادی منصوری راد کیست ؟

سید هادی منصوری راد فسایی
سید هادی منصوری راد فسایی

مقدمه:

سلام سید هادی منصوری راد هستم با گذشت بیش از 15 سال از سابقه حرفه‌ای در زمینه برنامه‌نویسی و توسعه وب، افتخار دارم که تجربیات خود را در زمینه‌های گوناگون نرم‌افزاری با شما به اشتراک بگذارم. در این مقاله، به برخی از تخصص‌ها و تجربیات من در حوزه‌های مختلف از PHP و Node.js تا DevOps و Vue.js خواهیم پرداخت.

اگر دوست داری بیشتر با من آشنا بشی حتما مقاله تجربیات سید هادی منصوری راد رو بخون.

1. تخصص در زمینه‌های متنوع:

از جمله تخصص‌های من می‌توان به توسعه با PHP و Node.js، استفاده از Nest.js و TypeScript، مدیریت پایگاه داده با MySQL و MariaDB، Postgress , MongoDB توسعه رابط کاربری با Vue.js، و مسلط بودن به HTML و CSS , Sass + Less اشاره کرد. این تجربیات گسترده، من را قادر به توسعه و پیاده‌سازی پروژه‌های متنوع می‌کند.

2. مشارکت فعال در جوامع برنامه‌نویسی:

تاکنون، با شرکت فعال در انجمن‌ها، گروه‌های برنامه‌نویسی، و حضور در شبکه‌های اجتماعی، توانسته‌ام با جوانب مختلف جامعه برنامه‌نویسی در ارتباط باشم.

حیطه های کاری من :

3. تدریس و آموزش برنامه نویسی:

تجربه تدریس و آموزش نیز به یکی از تخصص‌های من تبدیل شده است. ایجاد دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف به افراد کمک کرده تا با تکنولوژی‌های جدید آشنا شوند و مهارت‌های برنامه‌نویسی خود را بهبود بخشند.

4- انجام پروژهای نرم افزاری داخلی و خارجی : تا کنون با شرکت های مختلف کار کردم بیش از 10 شرکت داخلی و 3 شرکت بین المللی .

اگر دوست داری بیشتر با من آشنا بشی و برخی از نمونه کار های منو ببینی حتما مقاله تجربیات سید هادی منصوری راد رو بخون.

کانال یوتیوب من : hadafamooz
گروه تلگرامی هدف آموز: https://t.me/hadaf_amooz

سایت : hadafamooz.ir


دوره‌های آموزشیآموزش برنامه نویسیسفارش پروژه های تحت وبسفارش پروژهبرنامه نویسی
سید هادی منصوری راد، جوانی پرانرژی و خلاق در دنیای برنامه‌نویسی وب. با استعداد و هوشی که دارد، باعث ایجاد نوآوری‌های شگفت‌انگیزی در این عرصه شده است
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید