ویرگول
ورودثبت نام
hadis.yonesi98
hadis.yonesi98
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

حالی خوش بسازیم .

نور همون چیزیه که باعث میشه همه جا روشن بشه اما یه چیزی این وسط هست ، اگر نقطه ی تاریکی نباشه آیا نور میتونه اونو روشن کنه ؟

اگر گره ی کوری نباشه ایا چیزی برای باز شدن هست ؟!

اگر نا امیدی نباشه ایا امیدی هست ؟!

در ادامه سوال هایی که ازتون پرسید باید بگم اگر یه نقطه کور و تاریک وجود نداشته باشه هیچ وقت هیچ نوری هم نیست پی هر موقع احساس کردی که توی تاریکی محض قرار گرفتی بلند شو تو اینه به خودت لبخند بزن و با خودت تکرار کن امید وجود داره چون من هستم و وجود دارم

همه اینا ها رو گفتم که بهت بگم تو خودت نور و امید زندگی خودتی و در همه حال هستی

برای همه لحظاتت حال خوش بساز ، راستی بهم بگو چطوری حال خوش رو میسازی


من یک کیمیاگرمحال خوبانگیزهامید
فقط خنده می تواند یک شورش باشد‌، یک انقلاب، یک دگرگونی. شروع کن به خنده.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید