ویرگول
ورودثبت نام
hadis.yonesi98
hadis.yonesi98
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

از همینجا تا رویاهام چقدر فاصله هست ؟!

یه روز داشتم فکر میکردم از اینجایی که الان هستم تا رویاهام چقدر فاصله دارم ...

هرچی با خودم فکر کردم نتونستم یه جواب دقیق و حساب شده به خودم بدم

اما دوتا مسئله هست که میتونم بهش فکر کنم

ده سال بعد می‌خوام کجا باشم ؟!

چی کار میتونم بکنم که ده سال بعد به رویاهام رسیده باشم ؟!

اگر بتونم این دوتا سوال رو جواب بدم و بعد از جواب دادن به این سوال ها بتونم عمل کنم تا رویاهام فاصله ای ندارم :)))

گاهی اوقات ممکنه تصمیم های من این مسیر رو هموار کنه یا نه برعکس سخت تر بشه :)))

ولی من اگر پا توی راه عمل نذارم هیچ وقت نه به رویاهام میرسم نه حتی برای رسیدن به رویاهام حرکتی میکنم

یه نکته رو گوش زد کنم ... اشتباه کردن اشکالی نداره توی مسیر مهم اینه که قدم توی راه رویاهامون بذاریم

جسور و کیمیاگر باشید


کنکوررویاهاممن یک کیمیاگرم
فقط خنده می تواند یک شورش باشد‌، یک انقلاب، یک دگرگونی. شروع کن به خنده.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید