ویرگول
ورودثبت نام
hadis.yonesi98
hadis.yonesi98
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

بی کله باشیم یا کله پوک؟!

من توی تمام زندگی هیچ وقت یاد نگرفتم که تسلیم بشم همیشه به هر نحوی که بوده تصمیم گرفتم که
تسلیم نشم گاهی جنگ گاهی مسیر زندگی رو تغییر دادن گاهی پذیرفتن البته باید بهتون بگم برای اینکه هیچ وقت تسلیم نشید باید کله ای داشته باشید پر از باد و البته پوک ...


ترکیب کله پوکی و بی کله بودن همین قدر زیباست
ترکیب کله پوکی و بی کله بودن همین قدر زیباست


اینکه بی کله باشید و کله پوک باشید باهم فرق داره

وقتی بی کله هستید یعنی نمیترسید بخورید توی دیوار ...

وقتی کله پوک باشه یعنی میتونید تغییر کنید و نسبت به خیلی چیزا مغزتون احاطه نشده ...

من نمیدونستم این دوتا ویژگی انقدر ادم رو قوی میکنه و بهش قدرت میده تا وقتی از نزدیک لمسش کردم

این رو میدونم که برای بی کله بودن و کله پوک بودن باید یه سری چیز های رو پذیرفت که بهش میگن ریسک کردن ...

و همین طور پذیرفتن انتخابی که کردیم ...

من پذیرفتم که با بی کله گی و کله پوک بودن انتخاب کنم زندگی کنم شما چطور؟!

سبک زندگیخودت باشمنحصر به فرد
فقط خنده می تواند یک شورش باشد‌، یک انقلاب، یک دگرگونی. شروع کن به خنده.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید