ویرگول
ورودثبت نام
hadis.yonesi98
hadis.yonesi98
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

فرد موفقی نیستم :(

در تاکسی نشسته بودم هوا هم بلاتکلیف بود کمی ابری کمی بارانی که ناگهان در گوشم به جای موزیک فردی گفت :

" نتایج فوری همیشه خوشایند نیست "

کمی درنگ کردم صفحه گوشی ام را باز کردم تا ببینم چه خبر شده !

در همین حین داشت توی گوشم تکرار میشد " تصور ما این است هرچه سریع تر به هدف های خود برسیم پیامد های بزرگ تری برایمان به دنبالش خواهد امد "

مرا به فکر فرو برد ایا نتیجه های زودهنگام همیشه خوب است یا نه گاهی هم طرفی منفی دارد

به عنوان مثال ما درصد این برمیاییم در طی ده روز کتابی را تمام کنیم ولی نمیشود در اینجا ما دچار سرخوردگی شده و مهر ناتوانی به خود میزنیم

اما در همین حین پس از پلی کردن مجدد پادکست چیزی مهم دستگیرم شد "چند گام کوچک و مستمر برای رسیدن به به اهداف بردارید راه رسیدن به موفقیت طولانیست "

انقدر غرق کتاب شده بودم که یادم رفت کرایه تاکسی را حساب کنم ...

دلیل موفق نبودن همین است نبودن تلاش مداوم و هوشمندانه و عجله داشتن برای رسیدن به مقصد

راز موفقیت را بازگو کردیم پس موفق باشید

موفقیتچرا هرکاری میکنم نمیشهمن یک کیمیاگرم
فقط خنده می تواند یک شورش باشد‌، یک انقلاب، یک دگرگونی. شروع کن به خنده.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید