ویرگول
ورودثبت نام
hadis.yonesi98
hadis.yonesi98
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

چطور شروع کنیم ؟!

ای بارون بارون اونو به من برگردون

من وقتی نمیدونم از کجا شروع کنم به نوشتن همیشه یه تیکه اهنگ برای خودم میخونم و بعدش همه چی شروع میشه

امروز میخوام بهتون بگم چطور وقتی نمیدونید یه کاری رو انجام بدید شروع کنید به انجام دادن

اول راحت ترین کار اینه که دربارش سرچ کنید چون گوکل همه چیو میدونه وقتی شروع میکنید سرچ کردن ایده های جدید خودشون شکل میگیرن


ولی دوتا چیز ممکنه این ایده ها رو از بین ببره

1- ترس

2- به تعویق انداختن انجام کار

خب پس شروع کن ایده ها خودشون میان و اصلا چیزی برای ترس وجود نداره این نشد یکی دیگه ...

جسارت امتحان کردن چیز های مختلف رو داشته باش و فقط پیش برو و از مسیر لذت ببر

و بعد از همه این ها یه سوال ذهنمو درگیر میکنه

بنظرتون وقتی بارون اومد جسارتشو داریم که زیر بارون خیس بشیم و حتی سرما بخوریم ؟!

اگر اره پس مطمئن باش همه کاری رو میشه انجام داد :))))))))))

راستی هر وقت بین همه این ایده ها و انجام دادن ها بی انگیزه شدی

به این فکر کن موفق شدن چیه؟!

اگر خواستی میتونی از خویشاوره " راز موفقیت کم سن ترین دختر قهرمان جهان رو " ببینی تا همه چیزهایی که گفتم برات واقعی بشه:))))))))

کنکورکنکوریمرکز مشاوره جدیدی نژادخویشاوره
فقط خنده می تواند یک شورش باشد‌، یک انقلاب، یک دگرگونی. شروع کن به خنده.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید