ویرگول
ورودثبت نام
lhads
lhads
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

بهترین متن عاشقانه برای عشقم

متن عاشقانه به متونی گفته می‌شود که شامل عشق، احساسات عمیق عاشقانه و ارتباطات عاطفی میان دو نفر یا به تعمیم بخشی از افراد است. این متون معمولاً شامل عبارت‌ها و کلماتی است که احساسات قوی عاشقانه را به نمایش می‌گذارند. شعر عاشقانه برای عشق می‌تواند شامل شعرهای عاشقانه، پیام‌های عاشقانه، نثر عاشقانه و حتی متونی با مضامین رمانتیک باشد. هدف اصلی این متون بیان و ابراز عشق، احساسات مثبت و صمیمیت است و معمولاً به عنوان یک راه برای اشتراک گذاری احساسات عاشقانه با شخصی عزیز استفاده می‌شوند.


اگر معشوق خود را از دست داده اید و یا با شما قهر کرده است، بهترین راهکار برای بازگرداندن او چیست؟ شما می توانید بهترین راهکار ها برای بازگرداندن معشوق خود در یک روز حتی یک ساعت را در مقاله دعای بازگشت معشوق آیت الله بهجت را آموزش ببینید و اقدامات لازم را برای برگشت عشق خود انجام دهید.

متن عاشقانه کوتاه و جذاب برای عشق
متن عاشقانه کوتاه و جذاب برای عشق


متن عاشقانه کوتاه و جذاب برای عشق

در این بخش گزیده ای از کمیاب ترین و بهترین متن های عاشقانه، رمانتیک و سرشار از احساس برای شوهر عزیز و خانم را با تعدادی عکس نوشته گردآوری کرده ایم و امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

1 - من تو را با یک دنیا امید و آرزو دوست دارم. من فقط برای این زنده‌ ام که با تو زندگی کنم تو برای من به منزله‌ ی جان عزیز شده ‌ای …

اگر به دنبال مطالعه مطالب جذاب و خواندنی در ارتباط با تعبیر خواب و فال هستید، توصیه می کنم همین حالا بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید و به صفحه مربوطه مراجعه کنید.


2 - آن‌ هايی كه عميقاً عشق می ‌ورزند، هيچ ‌گاه پير نمی ‌شوند ممكن است بر اثر كهولت سن از دنيا بروند اما جوان می ‌ميرند!


3 - بخند! آنقدر جانانه که دل تمام ثانیه‌ها شاد شود … این نهایت مهربانی توست در حق دنیایی که در برابر حجم غم‌هایمان کم آورده!


4 - عشق همان عطری ست که از تو بر شانه ام می ماند عطر نیستی که پریدن بدانی تو را از من بشویند
آب میروم.


5 - همه چیز رو فراموش می کنم؛ تو فقط دستمو بگیر، اونقدر محکم که حس کنم تمامِ تو سهمِ منه ♥️


6 - کاش میشد به جای فصل امتحانات فصل آغوش یار را هم داشتیم… آنوقت خرداد، شهریور، دی
همه را مردود میشدم و تا ابد حبس در آغوشت میشدم…


7 - کمی برایم عشق دم کن عطر عاشقانه اش با من قند بوسه هایش با تو …


8 - یه خط بکش از خودت دور من میخام تا ابد به تو محدود شم …


9 - خوشبختی یعنی: من تو نفس کشیدن، من تو بیرون رفتن، من تو خندیدن، من تو خوراکی خوردن، من تو نینیامون، من تو آیندمون، من تو فیلم دیدن، من تو لب دادن، من تو عاشقی کردن، من تو مهربونی کردن، من تو بوسه های یهویی، من تو آهنگ گوش دادن، من تو و کلی چیزایه دیگه، فقط تو باش عشـقـــــــم


10 - تو را که می بوسم حالِ من که هیچ حالِ زمین و زمان،خوش است


11 - فقط میخوام بدونی که داشتنت چیزیه که بخاطرش زندگی میکنم.


12 - دوست داشتن تو چنان حسی به من میدهد که غذا به گرسنه، شعر به شاعر و آب به کویر


13 - ‏عشق همین است تنت میرود و دلت جایی میان دست های کسی تا ابد جا میماند !


14 - عشقم، اندوهِ تنهایی به ترانه‌ های فراموش شده از بیست سال قبل میزند و رقصی آغاز می‌شود که تنها ما دو نفر درکش می‌کنیم.


15 - بوسه‌هایت حرکتی آهسته است، ولی به لب‌هایم راه می‌یابد و دریچه‌ای به بهشت را باز می‌کند.


16 - تو قدر و ارزش یک باغ خندان هستی. هر بار که می‌خندی، گل‌ها آرامش می‌بینند و زمین به شادی لبخند می‌زند.


منبع

عاشقانهمتن عاشقانهمتن برای عشقمبازگشت معشوق
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید