ویرگول
ورودثبت نام
حجت عمومی
حجت عمومی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

مقدمه ای بر کامنت

من از کامنت نوشتن زیر پُست ها خسته نمی شوم.آن هایی که کامنت نمی گذارند به خودشان مربوط است.آن هایی که جواب کامنت نمی دهند هم مهم نیست.شاید رفته اند گل بچینند.

من کامنت می گذارم چون از دیدن نوتیفیکیشن«فلانی زحمت کشید و پاسخی به نظر شما داد» یا «فلانی زیر فلان پست شما نوشت چه پست خفنی»خوشم می آید.برای من این«رنگ آبی زیر زنگوله ای»قشنگ تر از «@ سبز رنگ»واتساپ است.

توی ویرگول نوشتن چه خوب است جایی که هر کسی نمی آید پست تو را بخواند.چه خوب است که مثل واتساپ بالایش نمی نویسند:«باز ارسال شده به دفعات زیاد».چه خوب است وقتی پُست نوشتن با هدف درآمدزایی نیست.اینجاچه خوب است که همدیگر را با محدودیت هایی می بینیم ولی تو(خود خودت)بدان یک روزی گوشیت را بر می داری و می بینی شماره من افتاده است و باید یک هفته مهمانداری کنی.این است فرق مجازی و حقیقی.(خداییش خودم هم تا حالا از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم!)

https://virgool.io/WwwwAbi/%D8%A8%DB%8C%D8%A7-%D9%85%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B4-k8suwkbdeyu4

توضیح پُست بالا:آرزوی نویسنده سی دقیقه بعد از انتشار پُست بالا برآورده شد.تعارف اومد و نیومد داره!



تو را خدا من را ببخشید.من به سبک خودم کامنت می نویسم و جواب می دهم.گاهی شوخ و گاهی محکم.دست خودم نیست دقیقا همان طور که حسن شماعی زاده دل تو دلش نبود!بار اولم هم نیست که اینطور می نویسم از اول همینطور بوده ام.اما حس می کنم بچه های اینجا زیادی جنتلمنند.راهش این است که زیاد کتاب نخوانید و سعی کنید دیگر هیچ عصایی را قورت ندهید.

در خیلی از مواقع چاشنی کردن طنز و شوخی در متن نشانه ی ضعف نویسنده پست است.نمی دانسته چه کار کند و جمله را چگونه به موضوع سنجاق کند شوخییی قاطی نوشته کرده تا ضعف را بپوشاند.من از این دسته افرادم نه از آن هایی که به جا و به اندازه از مطایبه بهره می برند. این کمترین را ببخشید.

از دریافت هیچ کامنتی بدم نمیاد.حتی اگر بخواهید که برایتان کامنت نگذارم و مزه نپرانم هم حرفی نیست.ولی خداییش جنبه داشته باشید این صد سال آخر را توی ذوق کسی نزنید.

مهمترین علت کامنت نیامدن برای من و شما ضعف نوشته است که از شما می خواهم در این کسادی بازار ویرگول از این نکته چشم پوشی کنید.

حالا اگر برایتان کامنت نگذاشتم هم زیاد دلخور نشوید شما کار خودتان را بکنید.

سه دقیقه یک پست را می نویسم و منتشر می کنم.سی دقیقه طول می کشد تا غلط های تایپی همان پست را ویرایش کنم.اگر پیرزنی را می شناسید که با یک حقوق بخور و نمیر حاضر باشد پست هایم را ادیت کند معرفی کنید.






باقی بقایتان...

کامنتویرگولحال خوبتو با من تقسیم کننوتیفیکیشنویرگول مرض داری از خودت تگ می سازی؟
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید