ویرگول
ورودثبت نام
Mr Hoseyny
Mr Hoseyny
خواندن ۱ دقیقه·۲۰ روز پیش

کمک!

فکر کنم افسردگی گرفتم

بیخیالم،بی حسم،هیچی برام مهم نیست

نسبت به هیچکس حسی ندارم

نه خودم و نه هیچکس دیگه رو نمیتونم دوست داشته باشم

هیچوقت تابحال ابراز علاقه نکردم و یادمم نمیاد کسی بهم ابراز علاقه کرده باشه.

هیچی از بچگیم یادم نمیاد،فقط احساس بد پیدا میکنم وقتی فکر میکنم.

خیلی وقته ارتباطم با خانواده سرده

اصلا هیچ مفهومی برام نداره خانواده

و هیچ چیز دیگه ای هم هیچ مفهومی برام نداره

حافظم خیلی قوی بود(نمیدونم چجوری یادمه که قوی بود)طوری که دوبار شماره ای رو بهم میگفتن حفظ میشدم.الان حتی یادم نمیاد پریروز کجا بودم و چیکار کردم.

نه به چیزی خندم میگیره و نه گریه ام میاد(البته بعضی وقتا الکی گریه م میگیره،نمیدونم چرا)

چیز دیگه ای یادم نمیاد که بنویسم

اگر میتونید کمک کنید

نمیدونم باید چیکار کنم

افسردگیغمشادیبی حسیکمک
معانی هرگز اندر حرف ناید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید