ویرگول
ورودثبت نام
hamed
hamed
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

محلی برای اشتراک گذاری دانش مهندسی صنایع

سلام

تصمیم گرفتم دانش مختصری که تو حوزه مهندسی صنایع ( گرایش تولید صنعتی نه تحلیل نه ایمنی و ... ) ، تجربه هایی که تو این حوزه دارم رو به اشتراک بزارم.

چند تا مطلب مهمه بگم قبلش ، اولا دست به نوشتنم خوب نیست و شاید متن روان و خوبی نتونم بنویسم دوما دانشی که دارم شاید خیلی ابتدایی باشه و اکثرا بلد باشن ، سوما چون دارم تجربیات خودم رو تو صنعت های مختلف رو بیان میکنم شاید نشه همه جا استفاده کرد و نتیجه یکسان گرفت.

در کل میخوام بنویسم ببینم چی میشه آخرش و اول کاری مطلب بی عیب و نقص و ... در نمیاد مطمینا.

سر فصل هایی که قصد دارم دربارش بنویسم و همین الان به ذهنم میرسه رو ، این زیر لیست میکنم

اما نیت من بیشتر زوم کردن بر روی مباحث تولید ناب و پرداختن به جزییات اون هست.

1- نرم افزار های مورد نیاز یک مهندس صنایع

2- شاخه های کاری یک مهندس صنایع

3- تولید ناب

.
.
.

مهندسی صنایع
یک مهندس صنایع که دوست داره همه چی رو تجربه کنه ، آشنا به محیط وب و علاقه مند به اون . علاقه مند به کار تیمی و شناخت عوامل موثر و استفاده از اون در زندگی شخصی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید