ویرگول
ورودثبت نام
حمید پهلوان
حمید پهلوان
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

چند نکته برای تیم ویرگول

سایت ویرگول با تمام ظرافتش نیاز به چند جراحی کوچک دارد.

به عنوان کسی که به تازگی در این سایت شروع به تولید محتوا کردم در مرورگر موبایل با چند ایراد آزاردهنده رو به رو شدم که در ادامه توضیح می‌دهم.

۱) گاهی با ورود به صفحه نوشتن مطلب جدید، جعبه عنوان و محتوا سفید می‌شود و باید صفحه را رفرش کرد تا به حالت عادی برگردد.

۲) موقع نوشتن متن وقتی پاراگراف‌های بالاتر را اصلاح می‌کنم در کمال تعجب یک پاراگراف به اصطلاح Duplicate می‌شود. یعنی یک کپی از آن پایینش ظاهر می‌شود.

۳) در پست خودم و پست شخص دیگری یک پاراگراف را در میانه متن با کلمات کاملا معکوس (Reverse) مشاهده کردم.

۴) قسمت اعلان‌ها چندان به‌روز کار نمی‌کند.

۵) قبل از فشردن دکمه برگشتِ گوشی، سوال برای تأیید خروج نمی‌پرسد و متن از دست می‌رود.

۶) منوی کشویی نوتیفیکیشن در سمت چپ برای کاربران فارسی زبان که از راست یه چپ می‌خوانند چندان کاربر پسند نیست.

۷) قبل از تایید نهایی پست در پیش‌نمایش اگر عکس انتخاب نکرده باشید جعبه‌ای خالی نشان می‌دهد. چه خوب میشد اگر در همان جعبه گزینه انتخاب عکس وجود داشت.

۸) مهمترین ایراد: منوی دسترسی به اعلان‌ها، پروفایل و ... در موبایل در بالای صفحه قرار دارد که باعث دسترسی سخت با یک دست می‌شود. بیشتر سایت‌های بروز آن را به پایین صفحه انتقال داده‌اند.

ایراداتی که مطرح کردم در مقایسه با زحمتی که تیم ویرگول برای پیاده‌سازی این پلتفرم کردند خیلی ناچیزه و این ایرادات هم فقط برای ارتقای کیفی سایت گفتم.

اگه بقیه دوستان هم ایرادی دیدید در قسمت کامنت مطرح کنید تا در پست لحاظ کنم.

ایرادات ویرگولارتقا سایترابط کاربریبروز کردن ui
برنامه‌نویس اندروید ساکن مشهد. ایمیل: HamidRPahlevan@gmail.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید