ویرگول
ورودثبت نام
حمید تیموری
حمید تیموری
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

در این لحظه صرفه جویی ممنوع!

میخوام از لحظم لذت ببرم!
میخوام از لحظم لذت ببرم!

تو سفر خانوادگی یه شب گفتم پیتزا بخریم، خب بزرگترا زیاد مایل به فست فود نیستن ولی قبول کردن. با این قیمتا متاسفانه حدود پونصد تومان شد(برای کل خانواده) و مثل همیشه بزرگترا شروع کردن به نصیحت درباره صرفه جویی و غذای خونه بهتره و فلان غذارو درست میکردیم کمتر میشد و این حرفا...
درسته حرفاشون منطقی بود ولی من دنبال احساسم بودم نه منطق سیر شدن با کمترین هزینه!
یهو گفتم: عموی نازنینم رو یادتونه؟ که تو 72 ساعت بخاطر کرونا پر کشید و رفت...
اگه قراره تهش این باشه، دلم میخواد تک تک لحظه هامو پیتزا بخورم، سفر برم، لباس بخرم، بخندم،
و با لحظاتم عشق بازی کنم

نکته: من برای درآمدم برنامه مشخص دارم (از جمله پس انداز) و بی دقت خرج کردن رو بشدت نهی میکنم و چوبشو خوردم! صحبت من اینکه اون بخش از پولم رو که قراره برای تفریحم خرج بشه دوست دارم به هر ترتیبی که دلم میخواد خرج کنم و بی فکر ازش لذت ببرم :)

صرفه جوییمدیریت هزینهزندگیمرگلذت بردن از زندگی
مدیرعامل ایران فیلم | کارآفرین | استراتژیست | هنرجوی بازیگری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید