ویرگول
ورودثبت نام
Mohammad Reza Bagherpour
Mohammad Reza Bagherpour
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

اختلاف ساعت...


باهاش، تماس گرفتم؛ خیلی طول کشید گوشیشو ورداره؛ گوشیشو جواب داد؛ گفت: حالت خوبه دیگه؟! گفتم بله، متشکرم. گفت: الآن چرا؟ الآن، وقت تماس گرفتنه؟ کار مهمی داشتی الآن زنگ زدی بهم؟ گفتم: هیچ، همینطوری؛ می خواستم حالتو بپرسم. گفت: الآن می دونی ساعت چنده؟ من با شما، ده ساعت و نیم اختلاف زمانی دارم؟

قضیه این بود که ایشون، مدتی را در یه کشور دوری حضور داشت و من که نمی دونستم و از مسافرتش، خبر نداشتم، به گوشی همراهش زنگ زده بودم و نصف شبی، از خواب بیدارش کرده بودم...


ساعتاختلاف ساعتکشورایرانمحمدرضا باقرپور
نویسنده، ویراستار متن های فارسی، داستانک و مینیمال نویس. http://bagherpour.rozblog.com/ صاحب طولانی ترین متن فارسیِ بی نقطه با 6280 کلمه، مؤلف کتاب «سراب هویت» Telegram: @laylalalaylaylalalaylaylalay
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید