ویرگول
ورودثبت نام
مرد خوشحال
مرد خوشحال
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

راز

رمز لپتات چیه ؟

13950

تو ینی الان رمز لپتابت و بهم گفتی ؟

آره دیگه تو از چیز کردن ما هم خبر داری رمز لیتاپون و نباید داشته باشی ؟

نه عزیز من منظورم اینه که یه چیز شخصی برای خودت باید داشته باشی

خوب منم چیزهای شخصی برای خودم دارم ! ولی فکر نمیکنم رمز لپتاپ چیز شخصی باشه

واغعا چیز شخصی داری که به من نگفتی ؟

آره

ینی چی انقد میتونه برام مهم باشه که تا حالا بهم نگفتی ؟

من گفتم مهمه ؟

آره دیگه برای خودت باید مهم باشه که مثل راز راشه خودت نگهش داشتی

مگه گفتم رازه؟

ینی راز نیست ؟

نه

پس میشه به من بگیش

نه – چرا میخوای بدونیشش ؟ اونطوری دیگه من هیچ چیزییی برای خود خودم ندارم

خودخواه ... من تا الان هر چی داشتم با تو قسمت کردم – ینی تو حاضر نیستی یه چیزی که تو دلته حتی رازم نیست بهم بگی ؟

خوب منم میخوام یه حریم شخصی داشته باشم از وقتی که با همیم با همیم حتی یه لحظه ها از هم دور نشدیم من همون بودم و توم همون خوب باید یکم بینمون فاصه باشه !

( با خنده ) فاصله بینمون که هست

آخ به اون مغز مریضت فاصله فکری رو میگم



رازرابطه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید