ویرگول
ورودثبت نام
Hasanebneabbas
Hasanebneabbas
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

ذهن نوشته من

اینجا من

سیگنال های ذهن من را می خوانی...

کلمات بر من جاری نمی شود ، چون ارتباطی وجود دارد بین حس ما و خروجی که از ما وجود دارد.

برخلاف همیشه که فوق العاده و عالی بودم ، اکنون فوق العاده و عالی نیستم

این نوشتن قطعا در بهتر شدنم کمک میکنه

فرمول حال خوب تا حدودی بلدم

ذهن ما مثل زمین حاصلخیز هست

ما باید برای این زمین برنامه ریزی داشته باشیم

بدون برنامه قطعا" بذر هایی ، دوست هایی ، اطلاعاتی رشد خواهند کرد

ولی اگر برنامه داشته باشیم به جای زندگی (هر چی پیش آمد خوش آمد) برنامه عملی خواهیم داشت

برای تک تک دقایق و لحظه

این لحظه ها منتظر هیچ کسی نخواهند ماند

بلکه ما باید برای این ثانیه ها و لحظه آماده باشیم

....

...

...

هر عزیزی محتوای بنده را دنبال می کنید بسیار متشکرم

دلایلی که باعث شد بنویسم

دلیل اول : نوشتن را دوست دارم

قبلا با خودکار می نوشتم و اکنون با تایپ

قبلا فقط من می دیدم و اکنون در فضای اجتماعی رها کردم

بلکه تعاملی باشه و رشد گروهی به وجود بیاره


ذهنقدرت ذهنقدرت نوشتنرشددرون
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید