ویرگول
ورودثبت نام
Anonymous
Anonymous
خواندن ۵ دقیقه·۹ ماه پیش

تجربیات و درس هایی که از زندگی گرفتم!


, [04/06/1402 01:06 ب.ظ]

یه درس شخصیتی مهم:

همیشه یادت باشه با هر کسی (چه دوست چه دشمن چه آشنا چه فامیل چه رفیق چه مدیرت چه کسی که داری براش کار میکنی یا چه کسی که داره برات کارمیکنه کلا هرکی ) جوری رفتار کن که رها باشی.

ینی چی رها باشی؟ یعنی این که علاوه بر این که باهاشون میخندی شوخی میکنی مهمونی میری چایی میخوری غذا میخوری و... بتونی خاسته هات رو هم واضح و شفاف بهشون بگی . بتونی راحت بهشون دستور هم بدی. بتونی راحت باز خواستشون کنی. بتونی راحت محبت ازشون بگیری.


, [09/06/1402 10:09 ق.ظ]

خود خواهی:

طبق درسی که من از زندگی گرفتم همه چیز خوب هست همه چیز اما در حد خودش بعضی چیز ها حد کمی دارند و بعضی از چیز ها بیشتر که اگر بتونیم این محدودیت ها را در زندگی مشخص کنیم و در همان حد از همه نعمت ها استفاده کنیم خیلی خوب میتونیم پیشرفت کنیم. بعضی از مواقع خود خواهی خیلی خوبه یعنی خودخواهیی که اطرافیان قشنگ به صدا در بیان. چون این کار باعث میشه که دیگران یه حس پیشرفت به تو رو داشته باشند و همونطوری که ازت بدشون میاد همونقدر هم میخوان کنارت باشن و در کنار تو پیشرفت کنند.


, [11/06/1402 06:32 ب.ظ]

اگر که بتونی آزاد باشی رها باشی هر کاری خاستی رو بدون هیچ مخفی کاری یا مقاومتی انجام بدی با هر شرایط و موقعیتی که داری اون وقت اعتماد بنفس داری و لذت میبری


, [10/07/1402 11:41 ب.ظ]

همه چیز زهن است


, [16/07/1402 12:15 ب.ظ]

تا نیاز به کمبود چیزی نکنی اون چیز رو به دست نمی‌آوری

همونطور که همیشه میگم همیشه تعادل باید داشته باش در همه چیز . همه چیز حتی خوشی‌ها

اگر همیشه توی این مکانی که هستی توی موقعیتی که هستی فکر کنی که همه چیز رو داری و احساس کنی که خیلی خوب همه چیز داره پیش میره و من خیلی خیلی خوشبختم خوبه اما راکد بودنش خطر ناک هست

باید فکر کنی که من الان توی این موقعیتی که هستم چه مهارتی ازم رو میتونم بهبود بدهم چه کار جدیدی رو میتونم انجام بدهم و بشینی و فکر کنی با خودت


, [16/07/1402 12:34 ب.ظ]

هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت کاری رو رایگان برای کسی انجام نده

همیشه حتی یه کار کوچک که برای کسی انجام میدی یا کاری رو میکنی از اون طرف یه چیز بخواه حتی چیز خیلی کوچیک

خیلی مهم بودا

این جوری ارزشت رو بیشتر میدونن

خودت هم ارزش خودت رو بیشتر میدونی


, [20/07/1402 01:03 ب.ظ]

خدارو شکر میکنم که در موقعیت و زمانی هستم که افرادی که اطراف من هستند از من خیلی بیشتر و موفق هستند و دارند خوش میگذرونند و چون اگه این جور نبود من هم به دنبال این خوشی ها و این استقلال ها نبودم. خدایا شکرت از این که دوستانی مثل محمد و علی دارم و اون ها آدم های موفقی هستند. من هم قطعا موفق خواهم شد.

یکی از چالش هایی که من دارم اینه که من به خودم زیاد معتقد نیستم. یعنی اعتقادم روی افراد دیگه خیلی بیشتره تا روی خودم و باید روی این باورم کار کنم خودم رو در کسبوکار باور کنم بتونم قول بدم و ایمان داشته باشم به خودم


, [22/07/1402 02:08 ب.ظ]

خدا هدایت میکنه

چه به سمت خوبی ها و چه به سمت بدی ها به سمت هر وری که بری خدا بیشتر به همون سمت هدایتت میکنه

پس خواسته تو خیلی مهمه. همچنین قدم برداشتن و ایمان داشتن.

مهم نیست که کار سختی انجام بدی یا هر چیز دیگه ای

مهم اینه که ایمان داشته باشی ایمانی که از ته قلبت باشه


, [22/07/1402 10:33 ب.ظ]

با اعتماد به نفس صحبت کردن چجوریه؟

این جور صحبت کردن هیچ کاری نداره تو میتونی مثل ... یا استاد ... صحبت کنی یا هر آدم موفق دیگه به شرط این که به اون چیزی که میخوای بگی باور داشته باشی.

اگر این جور باشه تو میتونی ساعت ها بدون وقفه صحبت کنی با اعتماد به نفس و با بادی لنگوییج عالی و عالی از همه جهات.

مثلا خودت هم شده خیلی از جاها با اعتماد به نفس صحبت کردی چون به اون چیزی که میگی باور داشتی و این جور بوده که تونستی ساعت ها صحبت کنی.

مهم نیست که داری درست میگی یا غلط. البته که در این حالت که قرار میگیری چیزی جز درست بودن نمیگی ولی میخوام بگم که هر چی که بگی مخاطب هم در این حالت تایید میکنه.

همیشه نظرت برای خودت محترم باشد.

و این است درس امروزم


, [24/07/1402 09:36 ب.ظ]

اگه درس ها رو گوش کردی پس حلشون کن!

اگر آموزش دیدی اگر زمان گذاشتی و یه چیز رو یادگرفتی پس استفاده شون کن.

ممکنه زمان هایی هم حالت بد باشه پیدا کن چرا این اتفاق افتاده و دنبال راه چاره باش تا اون رو بهبود بدهی و توی اون موضوع قوی بشی.

و از تضاد ها استفاده کنی. لازم نیست توقع زیادی از خودت داشته باشی اما اتفاق افتادن این موضوع به معنی اینه که باید یه تغییر کوچولو در رفتارت شکل بگیره پس برای حلشون قدم بردار و ایمانت به خدا باشه


, [14/09/1402 02:44 ب.ظ]

یکی از مشکلات خیلی هاد من اینه که من واقعا چسبیدم به ... و... و خیلی دارم در جهت خاسته های اون ها حرکت میکنم تا خاسته های خودم و این باید اصلاح بشه من تجربه زیادی داشتم که آدم ها و دوستانی وارد زندگی ام شدند که به شدت کمکم کردند.

...و...برای خودشون خوب هستند مثل برادرند نه برای من

نمیدونم شاید افکار منفی اومدن سراغم که میخوان حس من رو بد کنند

خدایا خودت هدایتم کن

اعتماد نفستجربیاتعشق
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید