ویرگول
ورودثبت نام
afshin
afshin
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

داستان جالب خرید از گل فروشی آنلاین در تهران

دو هفته پیش تجربه جالبی برام اتفاق افتاد و اون هم این بود که خواستم یک دوست دوران دانشگاهیم که در شهر تهران ساکن بود سورپرایز کنم و برای ایشون گل ارسال کنم.

خب طبیعتا اولین کاری که ذهنم رسید این بود که فکر کنم چطور میتونم اون رو سورپرایز کنم و در تهران که خودم در اصفهان ساکن هستم البته میخواستم گل و هدیه برایش ارسال کنم با توجه به اینکه خودم اصفهان بودم و مونده بودم چکار کنم و چه جوری ارسال کنم که گل طبیعی هم پشمرده نشه !!!

گزینه های مختلفی رو توی ذهن خودم مرور کردم تا در نهایت رسیدم به اینکه براش یه د سته گل رز 200 شاخه ارسال کنم

بالاخره بعد جست و جو توی اینترنت و سرچ کردن در گوگل ( سفارش گل در تهران ) سایت های مخلتفی آورد برام و یکی از آنها را انتخاب کردم به اسم سایت گل فروشی لوکس انگور ؛ و براش یک دسته گل سفارش دادم!! و بعد اینکه اماده شد برای من عکس و فیلم ارسال کردن و من گفتم یه خرده تغییرات بدن بعد از تغییرات برای من فیلمم فرستادن و زمان تحویل هم بهم خبر دادن خدایش خیلی حال کردم و دوستم خیلی خوشحال شد

انصافا هم دسته گل های زیبایی روی سایت داشتن ! البته می توانید خودتون هم نمونه بفرستید براشون

من این مدل رو سفارش داده بودم

دسته گل 200 شاخه رز هلندی بود


براشون ارزوی موفقیت می کنم

سفارش گل در تهرانخاطرهخرید اینترنتی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید