ویرگول
ورودثبت نام
هیچی
هیچی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

برای از یاد رفته ها


این پست اصلا هیچ ایده ای پشتش نیست.....نه ادبیات خاصی قراره داشته باشه نه چیزی.....من فقط ناراحت شدم از همه کسایی ک دنبالشون میکردممممم....یعنی چی؟!....یادمه سالای قبل حداقل یک نفرشون برای کنکوریا یه پست مینوشت آرزو های خوب خوب میکرد روحیه میداد(اسم نمیبرم مثلا منظورم کیه).....من برای خودم نمیگم ولی امسالم بخدا هنوز کنکوری هست...که نیاز به حمایت شما داره...به اینکه حرف بزنین باهاش درموردش...آرزو کنین....نصیحت کنین...حرف بزنین....به خدا ب دل گرفتم....واح واح


من خودم کنکوری ام اونم از نوع تجربیش (بچه های رشته های دیگه فشاری نشین خودتون قبول دارین که تجربی خدایی یه لول دیگه است)......بچه ها بیاین بریم فقط اون 4 ساعت لذت ببریم....بریم خوش بگذرونیم....اصلا هر سوالی که دیدی نمیتونی حل کنی بخند....چون خیلی باحاله که نمیتونی حل کنی....مطمعن باش یه عالمه دیگه ادم هست که بلدن و حل نمیتونن کنن و گریه دارن میکنن....تو باید گریه کنی یا اون؟...خب تو بلد نیستی...دیگه اینکه چیزی نداره که....پانشین از اول شروع کنین برین تا ته حل کنینااااااا.....اصلا 10 دقیقه اول فقط سوالای راحتو پیدا کنین...حتی 10 تا سوال راحت پیدا کنین حداقللللللللللل 20 درصد میگیرین....بخدا تو تجربی تو هیچی نزنی یعنی 0 درصد هم باشی رتبت زیر 100 هزار میشه.....بیاید بریم اصلا فقط خوراکیمونو بخوریم بیایم بیرون....جدی میگم اینم یه مرحله است میگذره تموم میشه راحت میشیم....نهایت دلت تنگ شد؟!....نهایت حس کردی حقتو نتونستی از این کنکور بگیری؟!...میشینی این بار بیشتر میخونی و مسلح تر میری سراغش......بیاید بریم هم حقمونو از کنکور بگیریم هم لذت ببریم....میبوسمتون


راستی برای اینکه روحیه جنگندگی بگیرین اهنگای شایع مناسب این تایم هاست.....حتی اگه هیچی بلد نیستی...بیا تو به من زیر همین پست کامنت بزار که میخوای 5 تا سوال حداقل از فلان درس بزنی بیا اصلا من خودم بهت میگم کجارو بخونی....بخدا من دی ماه همه درس هارو 5 درصد زدم رتبم حساب کردم شد 60 هزار....چیل کنین.....انقدر کنکور و بزرگش کردیم که زورمون دیگه بهش نمیرسه


ای وای الان یادم افتاد جناب پروکسیما چندروز پیش یه پست نوشتن و حتی خودم کامنت گذاشتم راجبش....ببخشید یادم رفت....یه تشکر ویژه این پایین از جناب پروکسیمای عزیز....هرسال واقعا هوای کنکوری هارو داشتین....درسته اولش مخاطب شما بودین چون اصلا یادم نبود پست چندروز قبلتون رو....ولی یادم بود سالای قبل اینکارو میکردین بعد ناراحت و دلخور بودم که عهههه اقای پروکسیما از شانس امسال هیچی نگفتااا بزار پس ی پست بنویسم دلخوریمو نشون بدم....ببخشید که نا بجا قضاوت کردم....مجدد مرسیییی

کنکورتجربیریاضیانسانیسنجش
راه خانه کدام یکی است..؟!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید