ویرگول
ورودثبت نام
hilda771171
hilda771171
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

صبحانه تناسب اندامی( مناسب هم برای کاهش‌وزن هم افزایش وزن)

سلام بچه ها خوبید؟ خوشید؟ سلامتید؟

همونطور که قول داده بودم توی مقالات قبلی قرار بود جایگزین غذایی مناسب داشته باشیم خب منم امروز صبح تصمیم گرفتم به جای مصرف نان سفید که باعث اضافه وزن شدن میشه و مربا که پر از شکر هست، یک صبحانه متنوع خوشمزه درست کنم البته ممکنه با ذائقه همه متناسب نباشه ولی اکثرا این صبحانه رو مصرف میکنن منم به جای نون و مربا یا نون و پنیر و این موارد این صبحانه پر پروتئین و ویتامین رو مصرف میکنم شما هم دوست داشتید امتحان کنین و برام کامنت بگذارید تجربه تونو!

اسمشو نمیدونم چی بذارم ( موز چیا یولاف)

صبحانه من
صبحانه من

خب طرز تهیه این صبحانه خوشمزه:

در یک قابلمه تقریبا داغ شده، یولاف( جو دو سر) موز،دانه چیا(چیاسید)،کمی دارچین اگر بهش حساسیت ندارید و شیر را اضافه کنید و هم بزنین و بگذارید برای تقریبا ۸ دقیقه بپزه بعد سرو کنید و نوش جان?

برای تزئین میتونین از عسل و موز استفاده کنید!

هیلدا خسروی ( مربی ‌مدرس جسم و روح)

چاقیلاغریهیلداخسرویتناسب اندامصبحانه رژیمی
سلام هیلدا خسروی هستم و در زمینه روانشناسی و کوچینگ و موفقیت فعالیت دارم و هدفم اینه که زمین جای بهتری بشه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید