ویرگول
ورودثبت نام
hilda771171
hilda771171
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

ویژگی رژیم غذایی مناسب

رژیم غذایی مناسب دغدغه خیلی از دوستانی که میخوان تناسب اندام داشته باشند تکرار می‌کنم تناسب اندام!

تناسب اندام یعنی اگر من اضافه وزن دارم چربی های بدنم را متعادل کنم و اگر بیش از حد لاغر هستم عضله سازی کنم!

رژیم غذایی فرقی نداره که من اضافه وزن دارم یا لاغر هستم، رژیم غذایی باید مناسب باشه!

خب ویژگی رژیم غذایی مناسب چی هست؟

۱- مواد مغذی زیادی داره( مواد مغذی یعنی انواع ویتامین، پروتئین و مواد معدنی)

۲- اول کار حذف غذایی نداریم به جاش جایگزین مناسب داریم.

۳- مقدار غذا در رژیم غذایی کنترل شده است نه کمه نه خیلی زیاد باز هم تاکید میکنم متناسبه و جایگزین های مناسب داره که در مقاله های آتی درباره جایگزین غذایی بیشتر صحبت میکنم!

۴-ذهن تعلیم و آموزش میبینه برای درست و متناسب غذا خوردن و آنچه که واقعا بدن در آن زمان نیاز داره رو بخوریم نه فقط هر چی دیدیم بخوریم!

۵- رژیم غذایی متناسب به ما انگیزه و لذت غذا خوردن میده و حس ما رو خوب میکنه نه اینکه عذاب وجدان و استرس چاق شدن داشته باشیم برای لاغر ها استرس قند و چربی گرفتن!

۶-رژیم غذایی خوب برای مبتدی هایی که قراره سبک غذایی شونو تغییر بدن جایزه و‌ پاداش تعیین میکنه نه اینکه بگه فقط اینا رو بخور و هیچی هم نگو و نخواه!

و یک نکته هم درباره لاغر های عزیز که میخوان توپر و عضله ای بشن.

هرگز هرگز و هرگز هر چیزی را به مقدار زیاد نخور با مقدار زیاد غذا، فست فود و شیرینی و چربی خوردن شما توپر و عضله ای نمیشی! اولا بهتره اصول غذا خوردن رو رعایت کنی دوما روی باورهای ذهنی ات کار کنی که چرا تا الان ذهنت لاغر نگه ات داشته و اینکه هیچوقت مقدار غذاتو یهو تغییر نده مگر اینکه واقعا نیاز به یک تغییر اساسی‌داشته باشه!

هیلدا خسروی( مربی و مدرس رشد و توسعه فردی)

رژیم غذاییچاقچاقیلاغریهیلداخسروی
سلام هیلدا خسروی هستم و در زمینه روانشناسی و کوچینگ و موفقیت فعالیت دارم و هدفم اینه که زمین جای بهتری بشه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید