ویرگول
ورودثبت نام
حسین کزازی
حسین کزازی
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

قدرت گوگل





https://www.youtube.com/binoshacast




ب این طوری که معلوم هست متن نوشته باید بالای ۳۰۰ کاراکتر باشه فکر می‌کنم زمان خوبی رسیده که در رابطه با کانال یوتیوب من صحبت کنم باهاتون کانال بین شاخه تو همه شبکه‌های اجتماعی میتونید پیداش کنید یکی از کانال های خوب برای ویدیو محصولات و بررسی محصولات و گجت های جدید کامپیوتری هست امیدوارم که نظراتتون رو به ما بگید و خوشحال میشم اگر نقدی دارید به من یا امین یا کل تیم بینش آب کنید نقدهای شما باعث رشد ما میشه و رشد ما باعث یادگیری جامعه میشه امیدوارم که در این مسیر همراه ما باشید و به ما کمک کنید و ما هم بتونیم ویدیو های بهتری برای شما درست کنیم و ازش لذت ببریدب این طوری که معلوم هست متن نوشته باید بالای ۳۰۰ کاراکتر باشه فکر می‌کنم زمان خوبی رسیده که در رابطه با کانال یوتیوب من صحبت کنم باهاتون کانال بین شاخه تو همه شبکه‌های اجتماعی میتونید پیداش کنید یکی از کانال های خوب برای ویدیو محصولات و بررسی محصولات و گجت های جدید کامپیوتری هست امیدوارم که نظراتتون رو به ما بگید و خوشحال میشم اگر نقدی دارید به من یا امین یا کل تیم بینش آب کنید نقدهای شما باعث رشد ما میشه و رشد ما باعث یادگیری جامعه میشه امیدوارم که در این مسیر همراه ما باشید و به ما کمک کنید و ما هم بتونیم ویدیو های بهتری برای شما درست کنیم و ازش لذت ببریدب این طوری که معلوم هست متن نوشته باید بالای ۳۰۰ کاراکتر باشه فکر می‌کنم زمان خوبی رسیده که در رابطه با کانال یوتیوب من صحبت کنم باهاتون کانال بین شاخه تو همه شبکه‌های اجتماعی میتونید پیداش کنید یکی از کانال های خوب برای ویدیو محصولات و بررسی محصولات و گجت های جدید کامپیوتری هست امیدوارم که نظراتتون رو به ما بگید و خوشحال میشم اگر نقدی دارید به من یا امین یا کل تیم بینش آب کنید نقدهای شما باعث رشد ما میشه و رشد ما باعث یادگیری جامعه میشه امیدوارم که در این مسیر همراه ما باشید و به ما کمک کنید و ما هم بتونیم ویدیو های بهتری برای شما درست کنیم و ازش لذت ببرید

هوش مصنوعیگوگلیوتیوبمقاله بدون تایپ کردنتشخیص صوت
یک بررسی کننده محصول های دارای تکنولوژی. دوستار محیط زیست و انرژی پاک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید