ویرگول
ورودثبت نام
Hoori
Hoori
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

قسمت اول:بدن دوم من

ربکا:الارا بنظرت خیالات یعنی چی ؟

الارا : میدونی بنظرم خیالات میتونه بدن دومم باشه
ربکا : منظورت چیه ؟
الارا : خیالات مثل یه دنیای دیگه ای هست که مارو به به سمت خودش میکشونه . بنظر تو کجا میکشونه

ربکا : الارا خیالات منو به دنیایی پر از ابر میبره که ازش شکلات میباره

الارا : ربکا منظوره تو همون بارون شکلاتیه

ربکا : اره دقیقا تازه مدل های مختلفی داره مثل همون شکلات ، اسمارتیز یا حتی بعضی موقع ها بستی . خیلی قشنگ و خوشمزه

الارا : واقعا؟!! چقدر جالب و جذابه خیالاتت چقدر جاهای قشنگ و خوشمزه ای ترو میبره
اما خیالات من اینطوری نیست

ربکا : خب چجوریه پس ؟

الارا: خیلات من منو به سمت پرواز میکشونه که خودم بال دارم و میتونم به هر جایی که دلم بخواد برم . حتی به دنیا تو

ربکا: وای چقدر خوب چقدر خوشحال شدم . پس تو خیالاتم کنار ابشار شکلات میبینمت

الارا: ربکا ابشار شکلات دقیقا پشت کوه پاستیل هاست ؟

ربکا :ابشار شکلات همون جایه که تو خیالشو میکنی

الارا : یعنی چی ؟!!

مگه جای مشخصی نیست ؟!!

ربکا : نه هر جا که تو فکرشو بکنی و خیالاتت تورو بکشونه اونجا من هستم چون من ..........

ادامه دارد ................


ربکاالاراخیالات
...I am the hero of my life
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید