ویرگول
ورودثبت نام
hoorieh95
hoorieh95
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

بازیابی ذهن

امروز از آن دست روزهاست که توی ذهنت یک چیزی گم شده اما نمیدونی چیه؟ خب عاقل اگر تو نمیدونی مخاطب از کجا بدونه؟ آمدم بنویسم دیدم دوستی نوشته زمین گرده. منم باور دارم هرچه بکاری همان بدروی.

هرگز کینه ی هیچکس را نگرفتم و کلا معتقدم قلب جای زیباییهاست .جای عشق و جای رحم و مروت و انسانیته، زباله دانی نیست. ولی خب منم انسانم روحم تحقیر شد ،وقتی سوال مسخره و مشمئزکننده ای پرسید.جواب دندان شکن داشتم اما حیا مانع شد.تنها آن روی سگی‌ام را نشونش دادم .گفتم امیدوارم در جای من باشی داخل خونه ات خیانت کنه .و تو بیگناه باشی اما همه تو را به سیخ بکشند.بنظر من سخت ترین کار دنیاست دفاع از بیگناه در عین اینکه تمام مدارک بر علیه اش باشد.درکمال تکبر گفت هرگز این اتفاق برای من نخواهد افتاد. خدای من هرگزش را به من نشان بده!ببخشید تلخ نوشتم.

من برای آرامش روانم می بافم .اگر دوست داشتید به من سربزنید.ولنتاین نزدیک است.



گیل کومهخیانتقلببافتنی
بانویی متاهل وعلاقمندبافتنی و وبلاگنویسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید