ویرگول
ورودثبت نام
A_B
A_B
خواندن ۱ دقیقه·۷ ماه پیش

شعر ۱۳ بیتی / سلام بر رُخِ ندیده

اسلام علىٰ الله المحبوب



_سلام بر خدای دوستداشتنی

سلام بر چهره ی ندیدنی

_سلام بر یار گم گشته

سلام بر دل شکسته

_سلام بر اربابِ دستیار

سلام بر معشوقه حقیقی یار

_سلام بر آن نور بی انتها

سلام بر آن خالق با صفا

_سلام بر آنکه گم کرده ایم سال ها

سلام به خاطرات فراموش شده دل ها

_سلام بر یار و یاورانِ یار

سلام بر یارِ تنهای بدونِ یار

_سلام بر آنکه بی درنگ کمک کرد

سلام بر آنکه من رو وِل نکرد

_من اینجام و تو می بینی

این دلِ کور شده رو می بینی؟

_تمام عمر ز دوری تو گریستم

اکنون ز آن می گریم که خستم

_نه حالی مانده و نه ارادهٔ استوار

خسته شدم از جنگ و این همه کار

_کتاب باز کردم تا جوابم دهی

تا در آیه ات، مژده ام دهی

_کتاب گفت خدای تو کریم ترین است

خدا همیشه با تو و صابرین است

_بستم کتاب و گریه کردم

از شوق، اشک و خنده کردم

_درست است! خدا همیشه با ماست

نباید تسلیم شد، خدای ما همینجاست




(از هر آنچه بدتان می آید یا می ترسید، به سمتش حمله کنید. یقیناً مقلوب شما خواهد شد)

#تلاش_و_اراده_دستگاه_تبدیل_رویا_به_حقیقت_هستند



شعرشعر احساسیشعر زیباخدااسلام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید