ویرگول
ورودثبت نام
حسین عباسیان
حسین عباسیان
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

تفاوت

خب میخوام راجب تفاوت حرف بزنم و همیشه من کلی حرف داشتم که میخواستم بزنم ولی جایی نبوده ولی این ویرگولو پیدا کردم و خب فکر میکنم جای خوبی باشه که حرفامو بزنم.

بنظر من درک کردن اینکه یکی متفاوت تر از ما باشه خیلی کار سختیه، من خودم با اینکه همیشه سعی میکنم تفکر نقاد داشته باشم و پذیرش داشته باشم، بازهم سختمه یکی متفاوت تر از من باشه و پذیرشش یکمی واسم زمان میبره و یکی از اذیت کننده ترین چیزها توی زندگیم این بود که توی شهری زندگی میکردم که من شبیه همین عکس بالا که میبیند به معنی واقعی با همه فرق داشتم و این به شدتتت اذیتم میکرد به قدری که من ماها توی خونه و توی اتاقم پشت میزنم نشسته بودم و با لپ تاپ کار میکردم، البته حس میکنم تا یه حدی این فرار از آدمای متفاوت و رفتن به آدمای شبیه خودمون خوبه، بخاطر اینکه حس بهتری داشته باشیم و رشد کنیم، ولی اینکه با دیدگاهای متفاوت آشنا بشیم هم خیلی مهمه که بپذیریم دیدگاهای متفاوتی هم وجود داره و خیلی هم چیز عادی هستش که اینطوریه، و سعی کنیم اگه مثلا مذهبی هستیم به آدمای غیر مذهبی گیر ندیم بحث نکنیم یا اگه آدم مذهبی نیستیم هم به آدمای مذهبی گیر ندیم و بحث نکنیم یا توی هر قشری که هستیم به بقییه قشر ها گیر ندیم و سعی نکنیم اونارو به سمت دیدگاه خودمون بکشیم، بنظرم همه دیدگاها قابل پذیرش هستن در ابعاد فردی

تفاوتحسین عباسیانتفکر نقادتغییر نگرشپذیرش
من حسینم و اینجا سعی میکنم از تجربیاتم و چیزایی که یادگرفتم که خیلی بهم کمک کرده و فکر میکنم به شماهم کمک میکنه واستون تعریف کنم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید