/kill [player]
خودتان (یا یک بازیکن مشخص) را میکشد.
/tp [player] <x y z>
خودتان (یا یک بازیکن مشخص) را به مختصات وارد شده انتقال میدهد.
/effect <player|entity> <effect> [duration]
افکتی را بر یک بازیکن یا موجود با آپشن انتخاب مدت آن به ثانیه اثر میدهد. لیستی از کدهای افکت اینجاست.
/effect clear <player|entity> [effect]
همه افکتها، یا به صورت اختیاری فقط افکتهای مشخص شده را از پلیر یا موجود پاک میکند.
/enchant <player> <enchantment> [level]
جادویی را بر آیتم تعریف شده پلیر در یک سطح (level) اختیاری اجرا میکند. لیستی از کدهای جادو اینجاست.
/experience add <player> <amount>
مقدار اعلام شده از تجربه را به پلیر مشخص شده اضافه میکند. کلمه سطحها (levels) را در انتهای آن قرار دهید تا در عوض سطوح تجربه اضافه شوند.
/seed
یک کد seed را تولید میکند تا بعدا بتوانید جهان خود را دوباره بسازید.
/setworldspawn [x y z]
مکان spawn شدن در جهان را روی موقعیت فعلی بازیکن، یا در صورت وارد کردن مختصات مشخص شده اختیاری تنظیم میکند.
/gamemode <type> [player]
نوع مد بازی (از survival، creative، adventure یا spectator استفاده کنید) را برای خودتان یا یک پلیر انتخابی تنظیم میکند.
/gamerule <rule> [value]
مقدار (value) یک قانون (rule) بازی را پرسوجو میکند، یا اگر یک مقدار انتخابی وارد شود، آن را اصلاح میکند. لیستی از کدهای قوانین اینجاست.
/difficulty <level>
درجه سختی بازی را تنظیم میکند (از peaceful، easy ، normal، hard استفاده کنید).
/time set <value>
زمان جهان بازی را تعیین میکند، به عنوان مقادیر از ۰ (سحر)، ۱۰۰۰ (صبح)، ۶۰۰۰ (ظهر)، ۱۲۰۰۰ (غروب) یا ۱۸۰۰۰ (شب) استفاده کنید.
/gamerule doDaylightCycle false
چرخه روز و شب را غیرفعال میکند، برای دوباره فعال کردن، false را با true جایگزین کنید.
/weather <type> [duration]
نوع آب و هوا (از clear، rain، یا thunder استفاده کنید) را برای مدت انتخابی به ثانیه تنظیم میکند.
/gamerule doWeatherCycle false
تغییرات آب و هوا را غیرفعال میکند، برای دوباره فعال کردن، false را با true جایگزین کنید.
/clone <x1 y1 z1> <x2 y2 z2> <x y z>
بلوکهای منطقه را بیت مختصات <x1 y1 z1> و <x2 y2 z2> کلون میکند، آنگاه آنها را در مختصات <x y z> در گوشه پایینی شمال غربی قرار میدهد.
/give <player> <item> [quantity]
به تعداد مشخص شده اگر آیتم قابل انبار کردن باشد، آیتم به لیست اموال (inventory) پلیر اضافه میکند. لیستی از کدهای آیتم اینجاست.
/gamerule keepInventory true
آیتمهای لیست اموال شما را پس از مرگش نگه میدارد، برای برعکس کردن، true را با false عوض کنید.
/summon <entity> [x y z]
موجود را در محل بازیکن، یا مختصات مشخص شده انتخابی در صورت وارد کردن، ظاهر میکند. لیستی از کدهای موجودات اینجاست.