ویرگول
ورودثبت نام
Hosna Ahmadian
Hosna Ahmadian
خواندن ۳ دقیقه·۸ ماه پیش

هفته ی بی نظیر!

شده تا حالا یه هفته ای رو بگذرونین که دلتون نخواد تموم شه؟ انقدددر هفته ی خوبی باشه که نخوای تمومش کنی ؟ این هفته برای من اینجوری بود... از اون هفته خوبایی که جدا دلت نمی خواد تموم بشه انقدرررر که بهت خوش گذشته . دیدین بعضی هفته ها یه جور عجیبی خوبن؟ ینی از شنبه که شروع می شه یه عالمه انرژی داری و حالت همینجوری خوبه . تازه بعضی وقتا حداقل خود من اینجوریم که هر چقدر اتفاق بد بیفته بازم خیلی حالم بد نمی شه ، چون یه انرژی خوب و حال خوب عجیب غریبی دارم.
نمی دونم دیگه از چی بگم... شروع خوبی داشتم با کلی ایده ولی یهو با زنگ زدن ب.ا و ویدیو کال باهاش حواسم رفت سمت اون و بعدشم کل ایده هام از سرم پرید. من عدم تمرکز ندارما... ولی کافیه بین یه چیزی که با بدبختی تمرکز کردم ، وقفه بیفته . کاااامل یادم می ره . مثلا امروز سر کلاس دینی تقریبا 3 بار سوالایی که داشتم و یادم رفت . نمی دونم چرا عجیبه . باید رو خودم کار کنم چون این مشکلات تمرکز واقعا رو مخه.
این هفته یکی از خوبیاش این بود که نمره هامون اومد . از اینکه چقدر داغون وبدن و من چقدر سر *بعضیاشون* ناراحت شدم بگذریم . ولی خب... من بیشتر از ری اکشن مامان بابام می ترسیدم که هردوشون به طرز عجیبی روال بود برخوردشون . خصوصا بابام که برگشت گفت "این همه آدم نمره بالا شدن تهش چی شد؟" با این اخلاقای بابام خیلی حال می کنم. کلا شخصیت بابام حداقل برای من قابل پرستشه . نه چون بعضی وقتا یا بهتره بگم بیشتر وقتا بهم اسون می گیره ها.. کلا شخصیت خفنی داره . از این ادمای احساسی منطقیه که سر تصمیماش به وقتش منطقی و به وقتش عاطفیه . عوض داد و بیداد و تنبیه شروع می کنه و به حرف زدن و اینا و کلا اره دیگه...

خلاصه که این هفته ها از خیلی نظرا گاد بود . نمی دونم البته . شاید مدرسه بهتر از خونه بود . کلا همینه . بیشتر مواقع مدرسه بهتر از خونست . چون با دوستامم . دوستایی که واقعا نبودن می مردم... همونطور که اشاره کردم تا حالا و خیلیاتونم مستحضرید ، بنده کلا خیلی از ادما خوشم نمی اد ولی این چند وقته به خواست یا ناخواست ، دوستام بخش مهم و عظییییییمی از زندگیم شدن و واقعا تصور زندگیم بدون اونا سخت و بدون بعضیاشون غیرممکنه . اره دیگه.... خیلیا عم با اینکه تو مدرسن می گفتن هفته ی خوبی نبود. نمی دونم... معیار های ملت فرق می کنه دیگه . از نظر من هفته ای ککه نصف بیشترشو خندیدی و شاد بودی و تازه تقریبا هیچی تکلیف نداشتی و با یه ادمی که می خواستی صمیمی تر شدی و تونستی چصناله هاتم بکنی و مامانت خیلی سرت غر نزنه و مهمتر از همه 4 بسته چیپس خوردی ، هفته ی خوبیه... دیگه نمی دونم نظر ملت چیه.. حیحیحیییییییی
به امید خوب بودن همه ی هفته ها مثل این هفته=)))

تمرکزشروعهفته‌ی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید