ویرگول
ورودثبت نام
Hosna mahmoudizadeh
Hosna mahmoudizadeh
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

بدون محتوا

سلاممممممم

خوب کلاس ها شروع شده. و 27 روز گذشته من با برنامه ریزی تونستم تا 27 روز تحمل کنم و چرا 27 روز چون ما از 3 مهر کلاس های اصلی داشتیم. و حتی امتحان هم داشتم که تموم شد :) و خوب امروز هم امتحان دارم اون هم علوم درس 1

و کتاب جدیدی هم که توی کتاب های درسی اضافه شده آمادگی دفاعی هست اولش که کتاب ها رو نگرفته بودم. فکر می کردم آمادگی دفاعی باحاله و فقط باید با تفنگ کار کنیم و بعد از دو هفته یا شاید هم سه هفته که معلم آمادگی دفاعی نبود چهارشنبه فهمیدم آمادگی دفاعی حفظ کردنی هستند. ( معلم صدایش نمی یامد و می گفت متن های مهم را براتون می فرستم و جلسه بعد می پرسم و درست بخونید و درست جواب بدید. ) ...

و درس افتضاحی می باشد...

و بهترین درس علوم است چون معلم علوم همیشه درباره ی اتم تاکید می کند.

و بعد فهمیدم که عربی هم درس افتضاحی هست همچین قرآن چون معلم قرآن ما همیشه سعی میکند ما با صوت بخوانیم و فکر می کند ما باید مثل او بخوانیم ولی همین که درست می خوانیم خوب است و هر بار از هر کدام ما اشتباه می گیرد و می گوید «اون ساکن داره خونده نمیشه و مد امده اینجا ...» و خلاصه همین.

و وقتی به کلاس نهم می آیید دلتان را با آمادگی دفاعی خوش نکنید.

و خداحافظ.

هیچ ندارم درباره اش بگویم شما نگاهش کردید!؟ یا می کنید!؟
هیچ ندارم درباره اش بگویم شما نگاهش کردید!؟ یا می کنید!؟



بازی مرکبSquid Gameاسکییود گیمعصبیآمادگی دفاعی
داشتن اعتقادات متفاوت نباید موجب جدایی انسان های #باشعور شود!《یک ESFP :◇》
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید