ویرگول
ورودثبت نام
Hosna mahmoudizadeh
Hosna mahmoudizadeh
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

فردوسی عزیز ????.

دقیقا ??.
دقیقا ??.
آرامگاه فردوسی در نیشابور.
آرامگاه فردوسی در نیشابور.

۲۵ اردیبهشت روز بزرگداشت حکیم "ابوالقاسم فردوسی"

گرامی باد???

نامه ی من ⬇️

سلام فردوسی عزیز تو واقعا فوق العاده هستی نمی دانم چگونه باید با کلمات بازی کنم تا بتوانم تو را توصیف کنم.

متن هایت آرامش خاصی به من می بخشد می دانم که نباید الان برایت چیزی بنویسم چون فردا ممکن است امتحان ریاضی گردنم را بگیرد ولی آنچنان از متن هایت خوشم می آید که نوشتن برای تو را به امتحان ریاضی ترجیح می دهم.

راستش من عاشق داستان عجیب و افسانه ایت هستم هر چیز درباره اش بگویم انگار کم است و باید از سعدی کمک بگیرم ? سعدی ، سعدی حالش چطور است ؟ به او بگو تو هم متن های فوق العاده یی داری که هر چقدر ازشان بگوم کم است.

من یک بار هم ندیدمت اما می دانم تو بسیار آدم خوبی هستی.

انگار که نمی توانم در خوابی عمیق فرو برم و همش مشتاق دیدار تو هستم دوست دارم نوشتن را از تو یاد بگیرم دوست دارم شبیه به تو بنویسم ...

انگار باید کم کم نامه ام را تمام کنم پس یک جمله می گویم و تمام ؛ شما بسیار بسیار بسیار ... فوق العاده هستید????... چرا سهراب را در داستان کشتید !؟?.

خدانگهدار.

بزرگداشتابوالقاسم فردوسیسهرابشاهنامه
داشتن اعتقادات متفاوت نباید موجب جدایی انسان های #باشعور شود!《یک ESFP :◇》
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید