ویرگول
ورودثبت نام
Hosna mahmoudizadeh
Hosna mahmoudizadeh
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

من........


زندگی زیباست پس زندگی کن یا من میلیونر نیستم ولی هر چی که می خوام دارم

من همیشه این جمله ها رو با خودم تکرار می کنم ولی بیشتر از جمله ی زندگی زیباست پس زندگی کن خوشم می یاد من همیشه آینده رو روشن می بینم حتی اگه غمگین ترین آدم دنیا باشم اما تا حالا نبودم و حس نکردم که یک روزی می تونم غمگین ترین آدم دنیا باشم پس نمی دونم توی اون شرایط بازم آینده رو روشن می بینم

شما تا حالا غمگین ترین آدم دنیا بودید؟

من چون به آینده ی امید دارم هی می خندم اینقدر می خندم اینقدر می خندم که مردم بهم می خندند و بهم می گن دیونه یا بهتر بگم دیوانه
تا حالا این لحظه رو تجربه کردم که بهم بگن دیونه یا همون دیوانه ? ولی نمی دونم چرا عاشق کلمه ی دیونه هستم واقعا آدم های دیونه رو دوست دارم ولی نه اونقدر دیونه که بدتر از من باشن من فقط اینقدر دیوانه هستم که مثل بچه ها رفتار می کنم و دوست دارم با مسخره بازی مردم رو بخندونم ولی الان دارم به خواستم می رسم اما این دیوانه بودن جلوی من رو گرفته البته فقط چند نفر خیلی کم به من گفتن دیونه دوست دارم بهم بگن با این مشکلی ندارم چون این جلوی راه من رو نمی گیره تا حالا چند نفر هم بهم گفتن که تو خیلی باحالی منم این خوشحالی ها رو و این احساس ها رو که با این کلمه دارم نامش رو امید گذاشتم می دونم خیلی هنر کردم که این اسم رو روی این کلمه گذاشتم و اینکه بتونین آدم ها رو یکی مثل من کنید ( بی خیال ، خندوندن دیگران )من فکر می کنم که باید از بچه گی رو این چیز کار کنید چون بعد دیگه اصلا نمی تونید عقیده ی یک انسان رو برگردونن
من خیلی دوست دارم مردم بخندند و مشکلات رو مثل بی خیالی امتحانی بزارم که اصلا نخوندنش ( راستش من وقتی امتحانی رو نمی خونم واقعا بی خیالم به اینکه نمره ی صفر بگیرم البته این چیز از نظر من خوبه شاید دیگران عقید دیگه ای به این داشته باشند ) و در آخر به آینده امیدوار باشن و این جمله (زندگی زیباست پس زندگی کن ، من میلیونر نیستم ولی هر چی که می خوام دارم ) رو با خودشون تکرار کنن.
اگر دوست داشید و دلتون میخواد متن های من رو بخونید پس صفحه ی من رو دنبال کنید.

و نظرتون رو هم برام بنویسید.

اگر دوست داشتید برای دوستانتون هم بفرستید تا همه لذت ببرن.

ممنون ??





بخندحال خوبتو با من تقسیم کندیونه
داشتن اعتقادات متفاوت نباید موجب جدایی انسان های #باشعور شود!《یک ESFP :◇》
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید