ویرگول
ورودثبت نام
Hosna mahmoudizadeh
Hosna mahmoudizadeh
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

کودک زشت من !

سلام آمدم معرفی کنم کودکی زشت را !

کودکی زشت من ! (پشت هم بخونین!)(بله معنی نمیده!)
کودکی زشت من ! (پشت هم بخونین!)(بله معنی نمیده!)


من وقتی می خوام نازش کنم :

اولش دو تا بودن : ?

اما اون یکی اردک طلا مرد ?

الان چیزی برای ادامه این پست ندارم. سوال هایی می پرسم شما جواب بدین البته اگر دوست دارین :

تاریخ تولدتون چیه (اگر دوست دارین بگین) :

از چه چیز های خوشتون میاد :

مثلا من از آسمون و ابر و بالکن و پشت بام و اردک و الاغ (حیوانی نحیف) و نقاشی های عجب و غریب و... خوشم میاد

چه استایلی معمولا دارید یا دوست دارید:

مال من همیشه قاطی هست لباسام و استایل خاصی ندارم ولی استایل آکادمیک رو می پسندم با دارک

می تونید کار های عجیب کنید :

مثلا من می تونم فقط یکی از انگشت های اشاره ام رو به طرف روی دستم بچرخونم ? واضح نبود ولی خوب ??

از نظر خودتون تو چه چیزهایی استعداد دارید :

من تو هیچی ???

نظرتون درباره ی زندگی چیه :

به نظر من چیز فوق العاده ای هست و چیز عجیب و ترسناک

داستان های ترسناک و یا فیلم های ترسناک رو می تونید ببینید :

بنده اصلا ظرفیتش رو ندارم ولی داستان ترسناک رو بدم نمیاد چون با تصورات ساخته می شن و ممکنه خیلی زیبا باشن یا ترسناک ولی فیلم ترسناک تصورات نیست نشونت می دن که ترسناکه ????

توصیف مدرستون :

عالی ??? ( به همه معلم ادبیات ها اینجا رو معرفی کردم شاید امدن ??)

اگه دستتون رو بریده باشین و تو خیابون باشید و بدوید به سمت خونه مثلا یک پارک بود که ازش رد میشین مردم با وحشت نگاتون می کنن یکی میاد کمکتون کنه ادامه راه رو می رین یا ازش کمک می خواین (اون نه دستمال داره نه چسپ زخم)(البته خدانکنه دور از جونتون ?):

من میرم ?

امدین بیرون یک دفعه یادتون میاد که ماسک نزدین یکی بهتون ماسک می ده ازش می گیرین یا نه (ممکنه آدم بدی باشه ممکنه خوب باشه):

نمی دونم ??

برنامتون برای تابستان (الان شما فقط به فکر درسین من چی میگم ?):


نظرتون درباره ی پست های (من) چیه (من خودم فکر می کنم نسبت به قبل بی کیفیت شدن?) :


نظرتون درباره ی ....(خودتون اضافه کنید ?) :


من وقتی سعی می کنم باهاش رفیق بشم :

ولی : من و جوجه اردک زشت :

ممنون از لایک ها و کامنت ها و .....

فعلا


اردکاردک زشتاردک طلاکمی پرسشنامه
داشتن اعتقادات متفاوت نباید موجب جدایی انسان های #باشعور شود!《یک ESFP :◇》
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید