ویرگول
ورودثبت نام
فاطمه حسینی
فاطمه حسینی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

آشتی با قلم

اولین باری که شروع به نوشتن کردم سال ۹۳بود،قبل ازین اصلا فکرشم نمی کردم بتونم یه متن حتی کوتاه بنویسم.

یادمه با شور و عشق زیاد،از هر فرصتی برای نوشتن استفاده میکردم؛تواتوبوس،سرکلاس و…

دوستام متنامو میخوندن و کلی به به و چه چه میشنیدم ازشون و دیگ روزی نبود که متن ننویسم.

همون موقع ها بود که اولین متن طنز انتقادی ای که نوشتم توی نشریه دانشگاه چاپ شد و انگیزه منو چند برابر کرد.

خلاصه در عین ناباوری این دوران شیرین زود تموم شد.درگیری های فکری زندگی کاری کرد که نوشتنو کلا فراموش کردم ولی اون گوشه گوشه های ذهنم همیشه دنبال یه جایی بود که بتونه بنویسه.

الان که دارم این متن مینویسم ۸سال گذشته و من،وقتی در به در دنبال شغل مورد علاقم میگشتم با پله به پله اشنا شدم.خیلی وقت بود دوست داشتم فرصتی پیش بیاد و دوره های جذاب شونو شرکت کنم تااینکه تابستون امسال دوره جذاب سئو رو به خودم هدیه دادم.حتی اگه سئو کاری نباشه که قراره در اینده به طور جدی دنبالش کنم،بازم برام شروع جدیدی بود برای ساختن رویای پر موفقیت خودم.

جا داره یه تشکری کنم از خودم،بابت اینکه هیچوقت دست از یادگیری برنمیداره،از خانوادم برای همه حمایت هاشون و از پله به پله برای هرپله ای که قراره منو به موفقیت نزدیکتر‌کنه.

پله پلهسئوشروع نوشتنپله به پله
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید