ویرگول
ورودثبت نام
Hossein...(shahram)
Hossein...(shahram)
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

ب وقت عشققق...اسفند ۱۴۰۲

سلام حسین من الان ک داری اینو میخونی اسفند ۱۴۰۲ هست و قربون خدا برم ک هر ۳ تا تارگت ک نوشتی رو عملی کرد برات دمه عشق گرممم???

دیدی ک هر لحظه هر ثانیه خود خودشش اینارو برات پله پله رفت جلووو پس یادت نره این درس شیطان ب موسی ???

یاد دار از من همیشه این سخن من نگو تا تو نگردی همچو من???❤❤❤???

هدف هاا....???

  1. ماهییی میانگین ۴...❤❤❤
  2. درس...❤❤❤
  3. مرور کتاب‌ها و اثر مرکب دارن هاردی...❤❤❤

ب وقت اسفند ۱۴۰۲

خدا خدای برنامه هاست ب زمان بندی بی نقص خدا ایمان دارممم الذین یومنون بالغیب...❤❤❤

اعتماد ب خدا بهای هر چیز گرانبهاییست و نردبانی به سوی هر بلنداییست❤❤❤

توکل ب عشققق❤❤❤

به زمان بندی به نقص خدا ایمان دارم ..خدا خدای برنامه هاستت...الذین یومنون بالغیب....**به صدای قلبم گوش میدم**
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید