ویرگول
ورودثبت نام
Hossein...(shahram)
Hossein...(shahram)
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

جفت 6سنگین...یادگاری

سلام به همه دوستان ویرگولی عزیز با ی وقفه چند ماه اومدم....

البته اینو دارم برای خودم مینویسم که بعد بخونمو هم بخندم و هم ی سند باشه برام ک تو ذهنم بیشتر بمونه...ی تمرین سنگین???

حالا داستان از این قرار ک من ی جمله برای خودم تو ذهنم شرطی کردمو تو بیشتر مواقع ازش استفاده میکنم و واقعا حالمو بهتر میکنه...

و این جمله این هستن..

ک حسین من بازم جفت ۶...

این یعنی چی ...؟؟

یعنی اینکه هر اتفاقی برام میافته میگم حسین این برات لازم بوده ک بیافته و جفت ۶ هست حالا چرا میگم جفت ۶ خب تو بازی منچ جفت ۶ با ارزش ترینه و میتونی ۱۲ پله بری جلو و ی وقتایی شاید یک یک بیاد یا هر عددی دیگه ای ک اونم از ی بعد دیگه بهش نگا کنیم میشه جفت ۶ ???

حالا دلیل اصلی این پست اینه ک الان چنتا جفت ۶ سنگین برام اتفاق افتاده منو واقعا تحت فشار گذاشته و میدونم در اینده ای نزدیک اون روی داستان و اون چیزی ک بهترینه برام اتفاق میافته...

۳ تا هست ک فقط تیتر وار مینویسمش ک یادم بمونه ک چی بود و چی شد???

استخر ،فروش، دادگاه،???

۳ تا جفت ۶ میدونم ب بهترین شکل ممکن نتیجشو میبنم و از این ۳ تا تمرین سربلند بیرون میامم??? البته خود عشق جانم مثل بقیه جفت ۶ ها ک خودش تنهایی حلش کرد اینارم حل میکنه

???❤❤❤⚘⚘⚘???❤❤❤⚘⚘

خدا خدای برنامه هاست ب زمان بندی بی نقص خدا ایمان دارممم???

به جهان خرم از انم ک جهان خرم از اوست

عاشقم بر همه عالم ک همه عالم از اوست


۲

جفت سنگینجفت
به زمان بندی به نقص خدا ایمان دارم ..خدا خدای برنامه هاستت...الذین یومنون بالغیب....**به صدای قلبم گوش میدم**
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید