ویرگول
ورودثبت نام
H Sheikh
H Sheikh
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

انشای سوم، فیدبک

یکی مَردِ جنگی بِه از صدهزار

اولش که شروع کردم به نوشتن با خودم گفتم می نویسم، دیده شد که شد نشدم نشد، به من چه! من می خوام قصه گفتن رو یاد بگیرم به الباقیش چیکار دارم!

پست اول چنتا فیدبک گرفت. ولی پست دوم هیچ بازخوردی نداشت! دو روز گذشت حس کردم نیاز دارم پستم رو از نگاه یکی دیگه ببینم انگار! بعد از چند بار خوندن توسط خودم دلم می خواست یک نفر دیگه هم نظر بده روش! لینک پست رو برای دوستم علی آجودانیان (بنیانگذار ویرگول) فرستادم و یه لایک گرفتم ازش! نظرم گفت که دوستش داشته واقعا! فیدبک دلچسبی بود برای شروع! ولی به جز علی هیچ کس دیگه ای نظر نداد. جدای از این کامنت دوستش داشتم برای من معنای گنگی بود که متوجه نمیشدم یعنی چی!


فیدبک، بازخورد، کامنت، نظر، پیشنهادات و انتقادات

گفتم باید با فرستادن لینک به شبکه ی دوستانم فیدبک بگیرم! واتسپ رو باز کردم و برای 7 نفر لینک رو فرستادم به همراه یک متن انحصاری برای هر نفر! تمام جملات یک معنا را می دهند، از همه خواسته شده نوشته ی من را بخوانند و نظرشونو بدهند. ولی به نظرم یک متن ماشینی یکسان برای هر نفر باعث بی تفاوتی و خوانده نشدن دارند.

- برای یک اورولوژ، 45 ساله، روحیه شاد و اجتماعی، شهرضایی ساکن نیویورک: این نوشته ی من رو در ویرگول رو خوشحال می شم بخونی و نظر بدی بهم???.

- برای یک بلاگر، 30 ساله، نگاه اجتماعی و زندگی خاص، تهران:اقا این انشای من رو رسیدی یه نگاهی بهش بنداز و از نظرت من رو مستفیذ کن.

- برای یک دیجیتال مارکتر، 33، شدیدا اجتماعی و حرفه ای، ساکن طوقچی به قول خودش: این انشای منه،بخونش فیدبکم بده.

- فعال حوزه کارافرینی و هایتک، 31، دوست صمیمی، اهل زندگی و مطالعه ی عمیق. (فقط لینک پست)

- بنیانگذار گروه نرم افزاری سازه، حدودا50، عمیق، نوآور و روحیه رهبری، سلام! خوشحال می شم نوشتار من در ویرگول را ببینید و نظرتونو کامنت کنید. ممنونم مهندس ?

- مشاور خانواده، 40، با تجربه و تعاملی، سلام!خوشحال می شم نوشتار من در ویرگول را ببینید و نظرتو کامنت کنیدبرام.

- برنامه نویس، 32، رفیق، عمیق و حرفه ای و عاطفی، نوشتار من در ویرگول را خوشحال می شم بخونی ممدی جونم.

چند سوال برای من ایجاد شد:

1- چرا باید یک نفر دیگر بخواهد متن من را بخواند؟ ولو با متن دعوتنامه انحصاری!!!

2- آیا با نوشتن و بیخیال فیدبک بودن رشد دست خط من بهتر نخواهد بود؟ (زیاد و عشقی نوشتن و زیاد و عشقی خواند)

3- متن دعوتنامه چطور باید باشد که از میان انبوه دعوتنامه های روزانه متمایز باشد!

4- انگار نوشتن و تقاضای فیدبک شبیه نگاه بازاریابهاست و نوشته را از حالت طبیعی خارجی می کنه!


?خلاصه که حداقل راجع به این متن علاقه دارم نظرتونو بدونم! ?

سومفیدبکنظرلایککامنت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید