آیدین مولوی نژاد·۶ سال پیشروشی برای نوشتن کدی بهتر با استفاده از کلاسه های Nested & Partialاین مقاله درباره یکی از تجربیاتی است که من در هنگام ساخت چارچوبی(Framework) با زبان سی شارپ در موتور بازی سازی یونیتی به اون رسیدم. البته ا…
آیدین مولوی نژاددردنیای بازی·۶ سال پیشمقدمه ای بر ECS در Unityاولین باری که با ECS آشنا شدم توی یکی از نشست های Unity درباره نوشتن کد هایی با کارایی بالا بود. توی اون ویدیو صحنه بزرگی با کلی جزییات در حال پردازش بود، ده ها هزار اشیا با جزییات زیاد در حال حرکت به سمت همدیگر بودن. صحنه پر از ج...