ویرگول
ورودثبت نام
حسین محمودی (AsteriXarts.com)
حسین محمودی (AsteriXarts.com)
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

هوش های مصنوعی چطور کار می کنند؟ ChatGPT - Bard - Bing AI

https://www.aparat.com/v/gPGL8

? هوش های مصنوعی چطور کار می کنند؟ - ChatGPT - Bard - Bing AI

?این ویدیو رو کامل از لینک زیر در کانال یوتیوب دومم مشاهده کنید:

astx.ir/ai0


احتمالا در چند ماه گذشته در مورد هوش های مصنوعی مختلف یا AI ها خبرهای زیادی رو خوندید و خروجی های خیره کننده اونا رو هم دیدید و میشه گفت طوفانی بزرگی در دنیا راه انداختند.

به عنوان مثال ممکنه شما از این مدل ها برای نوشتن شعر یا داستان استفاده کنید یا اینکه ازشون کمک میخواید تا یک پلن برای سفرتون بچینه یا اینکه برای تصویرسازی کنه و عکس مدنظر برای دیزاین تون رو تولید کنه.

همچنین در کنار این مدل های هوش های مصنوعی بزرگ، بیزینس های زیادی در حوزه های مختلف بوجود اومدن و هنوز هم ادامه داره که در ویدیو های بعدی هر هفته با یکی از اونا آشنا میشیم و کار به اونا رو بهتون آموزش میدم.

من همیشه دوست داشتم ببینم اجزای داخل کامپیوتر یا بصورت کلی یک سیستم یا هر چیز دیگه ای چطور کار میکنند و از اونجایی که علاقه زیادی به تکنولوژی دارم و قبلا در دانشگاه و رشته نرم افزار در مورد هوش های مصنوعی خونده بودم، رفتم تحقیق کردم ببینم این هوش های مصنوعی جدید چطور دارن یک محتوا رو تولید میکنن و چه تفاوتی با اون حالتی داره که من سالها پیش مطالعه داشتم در موردش.


? نتیجه اش شده این ویدیو که به زبان ساده توضیح می دم هوش های مصنوعی مولد یا سازنده چطور یک محتوایی رو تولید میکنند.


? در هفته های بعد هم کار با هوش های مصنوعی مختلف رو بهتون آموزش میدم که بیشتر لذت ببرید.





هوش مصنوعیکاربرد هوش مصنوعیaiهوش مصنوعی چیستحسین محمودی ihmahmoodi asterixarts
طراح رابط کاربری/ تجربه کاربری ( UI / UX ) - مُدَرس - یوتیوبر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید