ویرگول
ورودثبت نام
حسین محمودی (AsteriXarts.com)
حسین محمودی (AsteriXarts.com)
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

چطور زبان انگلیسی را خودآموز و بدون کلاس یاد بگیریم؟

در این آموزش می خوام تجربه های خودم را در یادگیری زبان انگلیسی با شما به اشتراک بگذارم که شامل کتاب های انگلیسی مختلف ، اپلیکیشن های زبان انگلیسی کاربردی و نکات و تکنیک هایی برای یادگیری خودآموز زبان انگلیسی و مهارت های شنیداری، خواندنی، صحبت کردن و نوشتن را با شما به اشتراک بگذارم.


https://www.youtube.com/watch?v=UKO9g_BGq78


به دلیل اینکه فیلم بر روی یوتیوب قرار دارد، برای دیدن این ویدیو باید VPN شما روشن باشد. بعد از روشن کردن VPN یا فیلترشکن، بر روی لینک زیر بزنید تا بتوانید آن را مشاهده کنید.
چطور زبان انگلیسی را خودآموز و بدون کلاس یاد بگیریم؟


محتوای آموزش چطور زبان انگلیسی را خودآموز و بدون کلاس یاد بگیریم؟

00:40 | من چه پیش زمینه ای در یادگیری زبان انگلیسی داشتم؟

01:50 | هدف من از یادگیری زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان چه بود؟

02:41 | دامنه زیاد واژگان زبان انگلیسی من از کجا درست شده بود؟

04:33 | کتابهایی برای یادگیری خودآموز زبان انگلیسی

05:52 | کتابهایی برای تقویت واژگان و کلمات زبان انگلیسی

06:33 | کتاب هایی برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی

08:22 | اپلیکیشن هایی برای یادگیری زبان انگلیسی

08:31 | معرفی دو اپلیکیشن دیکشنری انگلیسی

08:54 | اپلیکیشن یادگیری راحت تر کلمات انگلیسی

10:32 | چطور مهارت شنیداری زبان انگلیسی خود را تقویت کنید؟ - Listening

10:59 | اپلیکیشن نمایش متن شعر موزیک های انگلیسی و خارجی

11:22 | معرفی پادکست های خوب برای یادگیری زبان انگلیسی

12:16 | شبکه و برنامه های تلویزیونی برای تقویت زبان انگلیسی

13:03 | روش هایی برای بهبود مهارت خواندن زبان انگلیسی - Reading

13:16 | اپلیکیشن خواندن اخبار انگلیسی

13:58 | روش های دیگر برای بهبود مهارت خواندن زبان انگلیسی

14:29 | روش هایی برای بهبود مهارت صحبت کردن زبان انگلیسی - Speaking

16:26 | معرفی دستیار صوتی گوگل برای تقویت مهارت صحبت کردن زبان انگلیسی

19:53 | نکات مختلف در یادگیری خودخوان زبان انگلیسی

24:00 | نحوه فعال کردن زیرنویس انگلیسی یوتیوب


شما می توانید تمام آموزش های بعدی من شامل تجربه های شخصی من در موضوعات مختلف، خلاصه کتاب هایی که می خوانم، معرفی نرم افزارهای کاربردی که استفاده می کنم و ... را در کانال یوتیوبم دنبال کنید.

شما می توانید از طریق لینک زیر در کانال یوتیوب یا خبرنامه وبلاگ شخصی من عضو شوید تا از جدیدترین آموزش ها سریع مطلع گردید.

لینک های مفید + ارتباط با من + آموزش های رایگان طراحی UI/UX و ...
این پست اولین بار در وبلاگ شخصی من منتشر شده است.
آموزش زبانآموزش زبان انگلیسیآموزش زبان خارجییادگیری زبان انگلیسی بدون کلاسحسین محمودی asterixarts rethink
طراح رابط کاربری/ تجربه کاربری ( UI / UX ) - مُدَرس - یوتیوبر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید