ویرگول
ورودثبت نام
حسین محمودی (AsteriXarts.com)
حسین محمودی (AsteriXarts.com)
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

آموزش جامع CSS: چطور حالت نمایش لینک ها را تغییر دهیم؟

آموزش جامع CSS: چطور حالت نمایش لینک ها را تغییر دهیم؟
آموزش جامع CSS: چطور حالت نمایش لینک ها را تغییر دهیم؟


در قسمت ششم از دوره‌ی آموزشی جامع CSS - CSS3 من قصد دارم به شما در مورد اینکه چطورحالت نمایش لینک ها را تغییر دهید نکاتی رو آموزش دهم. لینک ها را ما در سراسر وب می بینیم و در نتیجه اگر بتوانیم مقداری در نمایش آن ها تغییراتی را ایجاد کنیم باعث جلب توجه می شود.

من با استفاده از سی اس اس رنگ پیش فرض لینک ها را تغییر می‌دهم و اینکه حالت زیرخط یا آندرلاین آن را به حالت نقطه چین تبدیل میکنم و یا اینکه کلا آن را حذف میکنم و موارد دیگری که در این فیلم آموزشی به آن می پردازم.

لینک ها را می توان با خاصیت های CSS استایل دهی کرد و از جمله ی آن میتوان به رنگ, نوع فونت و پس زمینه اشاره کرد




برای دیدن این ویدیو باید VPN شما روشن باشد. بعد از روشن کردن VPN یا فیلترشکن، بر روی تصویر یا لینک یوتیوب زیر کلیک کنید تا ویدیوی آموزش را ببینید)

آموزش جامع CSS: چطور حالت نمایش لینک ها را تغییر دهیم؟
عضویت در کانال یوتوب من: Youtube
https://www.youtube.com/watch?v=ZDwAi2iqYUY&list=PLKlNkbiIqR7bP7SDgpqAdXITdBBU4vZs_&index=7





در صورتی که سوالی داشتید در قسمت نظرات بپرسید و حتما جواب خواهم داد.

لطفا در کانال عضو شوید و کلید زنگوله رو هم بزنید تا ازآموزش های آینده صفحه آرایی و طراحی گرافیک با خبر شوید.

در ویدیو های بعدی هم به نکات بیشتری در مورد CSS می پردازم. پس لطفا عضو کانال بشید و دکمه زنگ رو هم بزنید تا در صورتی که ویدیوی جدید منتشر کردم خیلی سریع از اون مطلع بشید.

در صورتی که این ویدیو برای شما مفید بود لطفا با دوستانتون در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

من را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید تا در جریان مطالب مرتبط با این موضوع (آموزشی، اخبار و…) و همچنین مطالب مفید دیگری قرار بگیرید.

این پست اولین بار در وبلاگ شخصی من منتشر شده است.
آموزش فارسی سی اس اس cssآموزش جامع فارسی cssآموزش فارسی cssasterixarts ihmahmoodiلینک ها در css
طراح رابط کاربری/ تجربه کاربری ( UI / UX ) - مُدَرس - یوتیوبر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید