ویرگول
ورودثبت نام
Hooman Torki
Hooman Torki
خواندن ۲ دقیقه·۹ ماه پیش

یه هفته ی جالب

سلام

خوش اومدید به پیج سوت و کور ویرگول من که اصلا دیگه توش نمینویسم و به نظرم خوب هم میکنم چون واقعا این پلتفرم به من یکی که وفا نکرد

آدماش هم همینطور و بگذریم از این که ویرگول به کی وفاکرد و به کی ستم کرد و که ز دست این یار ستم دید و که گریست

میخوام یه چالش شروع کنم و اون هم بلاگینگ +سبک زندگی جدیدمه برای یک هفته

اولش یه هفته شروع میکنیم و بعدش دو سه روزی ول میکنیم بعدش یه مدت طولانی تر!!!

خوب سبک زندگی من چیه؟ الان که مثل سگ باید درس بخونم چون هم امتحان دارم هم کنکور و این بده ولی خوب بازم از همین چیزا هم بلاگری میکنم

ولی خوب ولاگینگ فعلا انجام نمیدم چون خیلی سخته🥲 هم سخته هم اعتماد به نفس فضایی میخواد هم یه سبک زندگی خاص که من ندارم ولی دائما با خودم درگیرم که:

+یه کاری بکن هرکاری که میشه!!!

_دقیقا چیکار کنم خوب؟

+نمیدونم ولی یه تغییری ایجاد کن

_تغییر؟ تغییر چی هست؟

+باباااا

_خو تو بگو چیکار کنم تا انجام بدم؟!

+میتونی اول اون همه مکمل غذایی و کوفت و زهرمار که خریدی و نخوردیو سر تایم و روتینش استفاده کنی

درس هارو شدیدی تر بخونی و سعی کنی با یه دختر اوکی بشی یکمم گنده دماغ نباش تا یه نفر سمتت بیاد

سیگاره رو هم کمتر بکش و ورزش رو جدی تر بگیر

_سخته ها ول میکنیم وسطش

+حالا تو یه هفته انجامش بده بدت نمیاد!!!

_چشم! 😁

ایشون هم دوستم هستن ذغال خانوم
ایشون هم دوستم هستن ذغال خانوم

بگذریم من کلا آدمی هستم که هم کمالگرام هم از تغییر میترسم و واقعا حتی یه هفته سر حرفم موندن برام مشکل و گاهی غیر ممکنه و این باعث میشه تا زور بالای سرم نباشه هیچ کاری انجام ندم!!!

ولی یه هفته گذاشتم واسه ترای هارد

کلا باید سه جلسه باشگاه رو سر تایم برم

کلا باید 21 نوبت مکمل های غذاییم رو مصرف کنم

کلا باید 56 ساعت درس بخونم

چیز زیادی نیست میتونم انجامش بدم

گذارش کارمم اینجا مینویسم اگه خیلی حال داشتم شاید یه استوری تو اینستا بذارم که احتمالا همینجا بذارم

یه لایک به ما برسه خداییش خوشحال میشم

سبک زندگیچالشدرسچالش وبلاگ‌نویسی
https://im-famet.yek.link یه دانش آموز رشته ی تجربی که نویسندست و علاقه به موزیک داره و عکاسی رو به صورت حرفه ای انجام میده:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید