ویرگول
ورودثبت نام
مرضیه ایرجی
مرضیه ایرجی
خواندن ۱ دقیقه·۱۴ روز پیش

فریاد شو داد شو اوار شو

زمانیکه داخل یه بحران قرار می گیریم، بار روانی زیادی رو تجربه می کنیم.

این بحران می توانه ورشکست شدن ، بی کاری، طلاق، جنگ و..‌. باشه.

همه این ها آرامش ما رو تحت تاثیر قرار میده و اذیتمون می کنه. و کوله باری از هیجانات منفی ترس، خشم، نگرانی و... رو روی دوش ما می ذاره که زانوهامون رو خم می کنه.

مهم این هست که بتوانیم به درستی این هیجانات بروز بدیم تا به مرور زمان حجم زیاد اون کم بشه. صحبت از اتفاقات و هیجانات سلامت روان ما رو بهبود می بخشه. پس لازمه که به اونها توجه کنیم.

یه وقتایی فشار به حدی زیاد هست که لازمه داد بزنی، سکوت نکنی تا حجم گرما وجودت رو تخلیه کنی.

فقط حواست باشه به بها تخلیه خودت، دیگران رو سرشار از حس منفی نکنی یا اگر هم کردی، باشه انسان حتمی الخطاست، جبرانش کن. جبران کن قبل از اینکه دیر بشه. این روزها از دست دادن سریع رخ میده. مهم هنر در کنار هم موندن هست.

مراقب سلامت روانت باش. در نهایت امر تو بهترین دوست خودت هستی. رکب اتفاقات مختلف و بازی ها روزگار نخور. زندگی ادامه داره. مانع بزرگی سر راهش نذار.

این آدرس اینستاگرام من هست. اگر دوست داری گپ بزنیم من هستم. @Marziyehiraji









































































































































































































































سلامت روانخشمجنگ
روانشناس بالینی اضطراب ارامش زندگی رو ازت می گیره و من بهت کمک می کنم تا با شناسایی اون، کمش کنی. شماره تماس جلسه مشاوره 09221783325 اینستاگرام مرضیه ایرجی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید