ویرگول
ورودثبت نام
iranian genius
iranian genius
خواندن ۲ دقیقه·۱ ماه پیش

عشق ...

عکس رزیتا دغلاوی نژاد
عکس رزیتا دغلاوی نژاد


Remember the days we used to share
Remember the time when I was there
I believed every single word you said!
Just like a child I lost my head


I didn't care if it was day or night!
I just wanted to have you by my side
The moon went up, the sun went down
But you were still around


Alta Gracia, my love!
Alta Gracia, my love!
Alta Gracia, my love!
Alta Gracia, my love!


Remember how we spent thе night
How we kissed and held еach other tight?
Everything was like a beautiful dream
You were the sweetest woman I've ever seen!


How could I know our love wouldn't stand a chance?
I had to go and end this wonderful romance!
Now, I'm so sad and blue here without you! What can I do?
I used to love her from the bottom of my heart
Didn't realize that time was slipping by
Now, we're living, oh! So far apart
I give grace for the days that I held her by my side
By my side!


Alta Gracia, my love!
Alta Gracia, my love!
Alta Gracia, my love!
Alta Gracia, oh!


روزهایی را که با هم تقسیم می کردیم به یاد بیاور

زمانی را که آنجا بودم به یاد بیاور

تک تک کلماتت را باور کردم!

درست مثل یک بچه سرم را از دست دادم



برایم مهم نبود که روز باشد یا شب!

من فقط می خواستم تو را در کنارم داشته باشم

ماه بالا رفت، خورشید غروب کرد

اما تو هنوز اونجا بودی



آلتا گراسیا، عشق من!

آلتا گراسیا، عشق من!

آلتا گراسیا، عشق من!

آلتا گراسیا، عشق من!



به یاد بیاور که شب را چگونه گذراندیم

چگونه یکدیگر را بوسیدیم و محکم در آغوش گرفتیم؟

همه چیز مثل یک رویای زیبا بود

تو شیرین ترین زنی بودی که من تا به حال دیدم!



چگونه می توانستم بدانم عشق ما شانسی ندارد؟

باید می رفتم و به این عاشقانه فوق العاده پایان می دادم!

حالا من اینجا بدون تو خیلی غمگین و آبی هستم! چه می توانم بکنم؟

قبلا از ته دل دوستش داشتم

متوجه نشدم که زمان در حال گذر است

حالا، ما داریم زندگی می کنیم، اوه! خیلی دور از هم

برای روزهایی که او را در کنارم نگه داشتم، لطف می کنم

در کنار من!



آلتا گراسیا، عشق من!

آلتا گراسیا، عشق من!

آلتا گراسیا، عشق من!

آلتا گراسیا، اوه!

عشقalta graciamy loveآلتا گراسیارزیتا دغلاوی نژاد
بیوگرافی کامل = گوگل آیدی اینستاگرام: @rozita_daghlavi_nezhad
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید