ویرگول
ورودثبت نام
ادمین محتوا
ادمین محتوا
خواندن ۷ دقیقه·۴ ساعت پیش

الو قسطی ، تجربه سفر به گذشته

بهتون تبریک میگم اگه در حال خوندن این محتوا هستید چون من قصد دارم تجربه واقعی خودم رو از استفاده از خدمات مجموعه الو قسطی به شما اعلام کنم . در همین ابتدای کار اعلام می کنم که تمامی مواردی که داخل این محتوا مورد ادعای بنده هست ، خدارو شکر به لطف سیستم پاسخ گویی مجموعه به صورت خودکار ضبط شده و هر کسی که بخواد صحت سنجی نسبت به این موارد رو بررسی کنه میتونه از مجموعه درخواست کنه تا این مکالمات رو منتشر کنن . مورد دوم اینکه پُر واضحه که من قصدم کوبیدن یا خراب کردن وجه یک مجموعه یا برند نیست و به منظور اگاهی رسانی و انتقال تجربه تصمیم به نگارش و انتشار این محتوا گرفتم

سفر نوستالژیک من به مجموعه الو قسطی از یک پست اینستاگرامی شروع شد که توی اون پست یه خانم میگفت برای خرید اقساطی وسایل الکترونیک در سریع ترین زمان ممکن از الوقسطی استفاده کنید . جمله ای که همین الان هم روی صفحه اینستاگرام مجموعه نقش بسته ولی اگر شما هم از خدمات این مجموعه استفاده کرده باشید احتمالا متوجه شدید که این 10 دقیقه یا برای مکان دیگری خارج از سیاره زمین ( اشاره به متفاوت بودن 10 دقیقه در کره زمین و دیگر سیارات ) لحاظ میشه یا مثل خیلی دیگه از شعار های تبلیغاتی پشتوانه عینی و واقعی برای کاربر نداره .




من در تاریخ 1 شهریور 1403 وارد سایت الو قسطی شدم ، محصول مورد نظرم رو پیدا کردم و طبق راهنمایی خود صفحه و لینک های موجود وارد صفحه پلتفرم تامین کننده تسهیلات مجموعه الوقسطی به نام مانیسا شدم .




ترکیب الوقسطی + مانیسا = تجربه نازل ترین سطح کیفیت

ثبت نام اولیه توی سایت مانیسا راحت بود و همون روز فرایند تایید اینترنتی چک ضمانت انجام شد و من تونستم همون روز چک رو طبق راهنمای اعلام شده به آدرس شرکت ارسال کنم .

شنبه یعنی 3 شهریور ، طبق کد مرسوله شرکت پست چک تحویل شرکت مانیستا داده شد .

تا اینجا همه چی خوب پیش رفت تا اینکه

روز 2 شنبه یعنی 5 شهریور با شرکت مانیسا تماس گرفتم ، بعد از حدود 20 دقیقه انتظار در صف تماس ، کارشناس اعلام کردن که این پروسه تایید چک یک هفته ای زمان بر هست و دست امور مالیه ، اینجا من متوجه شدم که ظاهرا راه ارتباطی خاصی بین پشتیبانی و امور مالی برقرار نیست چون کارشناس هیچ اطلاعاتی نداشت به من بده
شنبه هفته بعد یعنی 10 ام تماس گرفتم . 30 دقیقه صف انتظار ، همون جواب های قبلی و دست امور مالی و هیچ

13ام ، سه شنبه باز تماس گرفتم 23 دقیقه صف انتظار ، همون جواب های قبلی + کارشناس تخمین زد که احتمالا هفته آینده تایید میشه .

خوشبختانه با پیگیری هایی که انجام شد ، یه بار کاهو از گمرک ترخیص شد و با زحمت شبانه روزی دوستان به شرکت مانیسا واقع در خیابان بخارست رسید و دوستان امور مالی موفق شدن مسیر رسیدن لاک پشت هایی که چک ها رو حمل میکردن با کاهو نشانه گذاری کنن و بالاخره بعد از 14 روز و رسیدن لاک پشت ها به آخر مقصد شرکت ، چک بنده تایید شد .

بعد از فرایند تایید چک ، من متوجه شدم که باید در بانک مهرایران حساب باز میکردم . موضوعی که در صفحه راهنما درج شده ولی در مراحل نبود . این کاملا اشتباه خودم بود که صفحه راهنما رو مطالعه نکردم و صرفا بر مبنای اطلاعات موجود در برگه پیگیری فرایند پیش رفتم

حساب بانکی ایجاد شد ، و با شرکت تماس گرفتم ، یه پروسه نهایتا 72 ساعته برای تایید حساب بانکی از طرف پشتبانی به من اعلام شد .

این بار بعد از 2 روز مشکل برطرف شد و من با شماره کارتی که بانک بهم داده بود وارد صفحه پرداخت شدم برای انتقال وجه

شماره کارت وارد شده ، با ارور مشتری پیدا نشد ، مواجه می شد

دوباره تماس با شرکت ، دوباره 30 دقیقه صف انتظار و بینگو

شرکت اعلام کردن اون کارتی که شمارش الان دست شما هست ، مهم نیست ، بعد از تایید فرمی که بانک برای شما ارسال میکنه ، یه بازه 3 تا 4 روزه زمان میبره تا یه شماره کارت مجازی برای شما پیامک بشه ، با اون شماره کارت میتونید اقدام کنید

پس رفتیم برای 4 روز استراحت . در طی این مدت اما چندین بار با شماره های موجود در صفحه بانک مهر ایران تماس گرفتم که هیچ کدوم حتی بوق نمیخورد و مسلما تنها راه صبر کردن بود

بالاخره بعد از گذشت حدود 8 دقیقه از شروع فرایند توسط من ، همون طور که در صفحه اینستاگرام مجموعه الو قسطی مشاهده می کنید ، من موفق شدم روز 26 شهریور انتقال وجه رو انجام بدم و به مرحله خرید برسم .

چون متوجه روند خرید نشدم ، با پشتیبانی سایت الوقسطی تماس گرفتم و در کمال شگفتی طی یک مکالمه حدودا 10 دقیقه ای ، پشتیبان فروش برای من خرید رو ثبت کردن و خرید من تکمیل شد .

اوج فاجعه و شروع لمس سطح کیفیت واقعی الوقسطی

از خانم کارشناس فروش پرسیدم که خب الان که خرید انجام شد ، محصول کی به دستم میرسه ؟




طبق تجربیات قبلی از مجموعه هایی مثل ازکی وام ، دیجی پی ، اسنپ پی و ... که معمولا برای تهران یکی دو روزه محصولش ارسال میشه ، انتظار داشتم که چنین بازه ای رو بشنوم .

در کمال شگفتی پشتیبان اعلام کرد که بعد از تایید فاکتور و تسویه حساب ، بین 7 تا 10 روز توسط پست ارسال میشه

چیزی که در کل این فرایند 23 روزه بهش اشاره نشده بود .

اینجا بود که آه بلندی از اعماق قلب کشیدم ، به خودم بابت این انتخاب لعنت فرستادم .

اما این پایان ماجرا نبود ، فاجعه اصلی زمانی رخ داد که فرداش دوباره با پشتیبانی تماس گرفتم

پشتیبانی الو قسطی ، توهین ، توهین ، توهین

فردای ثبت سفارش برای پیگیری خریدی که قرار بود 10 دقیقه ای انجام بشه ولی 24 روز ازش میگذشت وارد سایت شدم ، به قسمت حساب کاربری رفتم و دیدم هیچ سفارشی برای من ثبت نشده . محتمل ترین حالت این بود که با توجه به سرعت فوق العاده مجموعه ، سفارش هنوز تسویه نشده و داخل حساب کاربری من نمایشش نمیده




با پشتیانی تماس گرفتم ، داخلی 4 برای پیگیری ارسال سفارشات کالاهای دیجیتال بود که بعد از 3 بار اشغال بودن ، تصمیم گرفتم داخلی 1 رو امتحان کنم .

پشتیبان عزیز اعلام کردن که سفارش ثبت شده ، چون پشتیبان براتون ثبت کرده اطلاعات به شما نمایش داده نمیشه ولی روند ارسال شروع نشده ، بنده در ادامه اشتباهاتم تصمیم گرفتم انتقاد کنم و بگم چرا شما تا الان اعلام نکرده بودین که فقط یه پروسه ارسال ممکنه 7 تا 10 روز طول بکشه ؟ گفتن که اون بخشش جداست به من ربطی نداره ، بعد از چند دقیقه به حرف من گوش ندادن تلفن رو روی من قطع کردن .

مجددا تماس گرفتم و ضمن اظهار ندامت از زندگی در این کشور به خاطر دریافت چنین خدماتی ، همین مورد رو به پشتیبان بعدی اعلام کردم و جوابی گرفتم که اصلا انتظارش رو نداشتم

پشتیبان محترم بعد از شنیدن انتقادات بنده ، سوال کردن که ، شما تا حالا خرید اینترنتی داشتین ؟

بنده در کمال عدم صداقت عرض کردم که خیر بنده از پشت کوه اومدم و این گوشی رو از یکی گرفتم که باهاش با شما تماس بگیرم .

پشتیبان خوشبختانه گفتن که قصد توهین ندارم ولی شما حتی از یه پیج اینستاگرامی هم خرید کنی پروسه ارسالش 3 ، 4 روز طول میکشه

حرفی که واقعا ماهیت اصلی این مجموعه رو نشون میده ، یعنی سطح کیفیت خدمت رسانی در حد یک پیج اینستاگرامی ، باز خدارو شکر اون پیجه نهایتا 4 روزه ولی اینجا 10 روز

در ادامه وقتی من اعلام کردم خانم کار شما اشتباهه ، این که شما کاری رو اشتباه انجام بدید دلیل نمیشه با پرسیدن سابقه خرید اینترنتی مخاطب و مثال زدن ایسنتاگرام توجیه ادامه دار بودن اشتباه شما باشه توهین بعدی اتفاق افتاد

در کمال وقاحت فرمودن که شما که نقد خرید نکردی که ، پیش پرداختم که ندادی ، قسطی خرید کردی ، انتظار داری کالا واست زود ارسال بشه

ما تامین کننده ایم ، همینه که هست ، میخوای واست کنسل کنم که ناراحتیت برطرف بشه و ...

و منی که تازه فهمیده بودم چقدر این انتخاب اشتباه بود ، چقدر این شرکت ...

در نهایت این مقاله در حالی داره در تاریخ 29 شهریور 1403 یعنی 28 روز بعد از ثبت نام من در این پلتفرم میگذره که هنوز فرایند ارسال کالا برای من شروع نشده .

در انتخابتون دقت کنید .

الوقسطیمانیساخرید قسطیتجربه استفاده از الوقسطی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید