ویرگول
ورودثبت نام
Jalil Golshan
Jalil Golshan
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

ترس از صحبت جلوی دوربین | جلیل گلشن

ترس از صحبت جلوی دوربین

بنام خالق عشق

سلام

واقعیتش امروز می خوام از یکی از ترس هام براتون صحبت کنم
ترسی که من دارم شاید برای بعضی هاتون خنده دار باشه
شاید برای بعضی هاتون عادی باشه

و شاید هم بعضی از شما مثل من این ترس رو داشته باشید
ترسی که من دارم ترس از صحبت جلوی دوربینه

یعنی … یه چیز تو مایه های صحبت جلوی جمع
ولی من … ترسی که دارم ترس از صحبت جلوی دوربینه

من بارها مطلب آماده می کنم . می خوام که بیام این مطالب آموزشی رو
به شما بگم ، برای شما ویدیو ضبط کنم


اما زمانی که این ویدیو رو میخوام شروع کنم به ضبط کردن
ترس هایی که دارم مثل ترس از دوربین
میاد جلوی چشم و مانع من میشه و یک مانع ذهنی برای من ایجاد می کنه

دوست من
اگر شما هم از چیزی می ترسین
اولین کاری که باید بکنید اینه که ترس تون رو بشناسید
و ببینید که این ترس تون
منشآش چیه و از کجا میاد

و …..نسبت به اون ترس اقدام کنید
واز این نترسین ….یعنی
نسبت به ترس تون برید جلو
اصلا کار نداشته باشین

بعضی وقتها هست مثلا ااا
مثل چی میمونه ؟
مثل اینکه…. یه کسی از آب می ترسه
خب … اون از استخر می ترسه
از اینکه شنا کنه می ترسه
از غرق شدن می ترسه


https://www.aparat.com/v/0GTPm


خب این آدم نمی تونه یک دفعه بیاد
بگه که من از ترس (آب) می ترسم
و دیگه نره حالا شنا کنه

و … شاید هم بره با کسی مشورت کنه
و کسی هم بگه بیا بندازمت تو 4 متری
برو شنا کن
شنا کردن رو یاد می گیری

ولی خود اون آدم باید تشخیص بده
خود اون شخصه که تشخیص میده
که .. آیا … بپره یک دفعه ای توی آب
شنا کردن رو یاد می گیره ؟
یا … نه … اولش … مثلا
تا زانو بره توی آب
یا … کم کم بره توی آب

یا اینکه نه یک دفعه ای بپره توی آب
و خود اون شخصه که می تونه
تشخیص بده این موضوع رو
که چطوری با ترس هاش مقابله کنه

و هیچ موقع کسی رو که می ترسه
یک دفعه … توی … وضعیت ترسناک
قرار ندید
طرف مثلا از گربه می ترسه
یهو نندازیدش جلوی گربه
یا گربه رو جلوش نندازین

پس خود طرف باید
برای ترس هاش اقدام کنه
منم تصمیم گرفتم امروز بیام
یه مطالبی رو برای شما بگم
و عنوان کنم … اما

از اونجایی که ترس از
صحبت کردن جلوی دوربین رو داشتم
تصمیم گرفتم فقط در مورد
همین موضوع صحبت کنم

بیام در مورد ترسم صحبت کنم با شما
و امیدوارم که حالا این دوربین(ویدیو)
این فیلم رو من آپلود می کنم

حالا امیدوارم که شما هم
اگر ترسی دارین
یا تجربه ای برای ترس تون دارین
که دوست دارین با بقیه هم در موردش صحبت کنید
زیر این پست کامنت کنید برامون
دوست تون دارم جلیل گلشن هستم بازم میام پیش تون

لطفا نظرات ، انتقادات و پیشنهادات ارزشمند تون رو برای من بنویسید
ترسترس از دوربینجلیل گلشن
گاهی دل مارا به چراغ نگاهی روشن کن ⚡️ منتور ، کار آفرین و مربی مهارت های زندگی و NLP
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید